Lapsen tapaamisoikeus
Onko jollain omakohtaista kokemusta tai faktaa? Etävanhempaa ei tietenkään voi pakottaa noudattamaan tapaamissopimusta, mutta jos lapsen pitäisi olla 4 yötä kuukaudessa etävanhemmalla, ja etävanhempi laittaa USEIN yökylään esim. minun vanhemmilleni, tai naapurille; onko tämä myös tapaamissopimuksen noudattamatta jättämistä? 🤔
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskauraa.
Etävanhemmalle on teroitettu että lapset on otettava illoin kun sopimuksessa lukee että lähi saa "omaa aikaa". TAI etä kokee ottamisen pakoksi, koska jos ei ota, niin aletaan munklaamaan sopimuksia niin ettei hän saa enää lapsia nähdä ollenkaan.
Ja näinhän ap juuri toimii ;)
Eli katse peiliin.
Hyvin te osa lauotte näitä "faktojanne" täällä, tietämättä yhtään mistään mitään. :) Edälle sanottu että jos tarvitsee, niin viikonloppuja voi vaihtaa tai jättää välistäkin, mun lapsen koti on sen koti, en mihinkään häntä ole heittämässä ikinä. Etä ottaa lapsen aina sinne, ja pitää heittosäkkinä ; en minä. :) AP
No miksi sitten kyselet tapaamissopimuksen rikkomisesta, jollet ole asialle tekemässä kuitenkaan mitään?
No mitä se sulle kuuluu? Vai luuletko että alan täällä kertomaan meidän perheen arkoja, henkilökohtaisia asioita täysin tuntemattomille? Kysyin faktaa, en sun mielipidettäsi. AP
Eli alkuperäinen viestini piti kuin pitikin paikkansa :D ;) Näin arvelinkin. Eli katse peiliin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskauraa.
Etävanhemmalle on teroitettu että lapset on otettava illoin kun sopimuksessa lukee että lähi saa "omaa aikaa". TAI etä kokee ottamisen pakoksi, koska jos ei ota, niin aletaan munklaamaan sopimuksia niin ettei hän saa enää lapsia nähdä ollenkaan.
Ja näinhän ap juuri toimii ;)
Eli katse peiliin.
Hyvin te osa lauotte näitä "faktojanne" täällä, tietämättä yhtään mistään mitään. :) Edälle sanottu että jos tarvitsee, niin viikonloppuja voi vaihtaa tai jättää välistäkin, mun lapsen koti on sen koti, en mihinkään häntä ole heittämässä ikinä. Etä ottaa lapsen aina sinne, ja pitää heittosäkkinä ; en minä. :) AP
No miksi sitten kyselet tapaamissopimuksen rikkomisesta, jollet ole asialle tekemässä kuitenkaan mitään?
No mitä se sulle kuuluu? Vai luuletko että alan täällä kertomaan meidän perheen arkoja, henkilökohtaisia asioita täysin tuntemattomille? Kysyin faktaa, en sun mielipidettäsi. AP
Eli alkuperäinen viestini piti kuin pitikin paikkansa :D ;) Näin arvelinkin. Eli katse peiliin vain.
Höpöhöpö. :) aurinkoista päivän jatkoa sinne! AP
Totta tämäkin, oon ajatellut että kunhan lapsella olisi hyvä olla, niin kaikki on hyvin. Välillä vaan kaipaa toista vanhempaansa niin paljon, itkee ikävää vaikka on juuri "sieltä" tullut. Pakottaa ei voi, toivon kuitenkin että jossain vaiheessa tilanne muuttuisi.. AP