Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö tunteisiin jos kumppani tykkäilee somessa vähäpukeisista kuvista?

Vierailija
02.06.2021 |

Eli miehillä tai naisilla siis, jos kumppaninne tykkäilee pelkästään seurattaviensa vähäpukeisista kuvista ja vain vastakkaisen sukupuolen edustajien kuvista.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tiedän, mistä kumppanini somessa tykkäilee?

Vierailija
2/21 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee joo silleen että noin lapselliset "miehet" ei kuulu mun elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkien vähäpukeisten kuvien ja vastakkaisen sukupuolen edustajien kuvista tykkäily herättäisi lähinnä ihmetystä. Kertoo mielestäni että kyseisellä tyypillä on silmää vain paljaaseen pintaan :D

Vierailija
4/21 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menisi, jos mies antaisi siihen syytä. Eli siis jos suhteessa olisi muutenkin miehen puolelta vaikka epämääräistä/flirttiä käytöstä muualle.

Ja kyllä totuuden nimissä pitäää sanoa, että vaikka kuinka haluaa ajatella muuta, niin ei tuo kivalta tuntuisi.

Vierailija
5/21 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitävartenhan naiset somessa paljastelee, että niistä tykätään

Vierailija
6/21 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa minulle ihan oikeasti, mistä te tiedätte, mistä kumppaninne somessa tykkäilee. En itse seuraa vähäpukeisia naisia, joten en näe, että "Mikko Mallikas" (siis puolisoni) tykkää jostain kuvasta. FB:ssä minulla ja puolisollani on ehkä 1-2 yhteistä ystävää, eivätkä he postaa vähäpukeisia kuvia.

Mistä teille tulee tieto, että nyt se puoliso tykkäsi jostain kuvasta, jossa oli vähäpukeinen nainen/mies?

Vierailija
7/21 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan tykätä mistä kuvista haluan ja katsella mitä kuvia haluan. Samoin saa tehdä vaimoni. Meillä jokaisella on omat ihmisoikeutemme ja niitä ei voi kukaan kieltää.

On eri asia mitä tunteita se herättää. Jos vaimoni katselee ja tykkäilee hyvävartaloisten komeiden miesten kuvia, niin kyllähän se vähän harmittaa, että itse en treeneistä huolimatta itse sellainen ole. Se on minun tunteeni, eikä sinällään vaikuta oikeuksiin. On jokaisen oma asia miten asioihin suhtautuu. En ole siis vakoilemassa mistä kuvista vaimoni tykkäilee somessa tai mitä muuta puuhaa kuvien kanssa. Ei kuulu minulle.

Vierailija
8/21 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos se olisi jotenkin minulta pois... Esimerkiksi ei koskaan kehuisi minua, haukkuisi minua, mutta somessa sitten kehuisi muita. Ei sellaisella kumppanilla tee mitään. Mieheni on vain fb:ssä ja tiedän lähes kaikki fb-kaverinsa (poisti taannoin "turhia" listoiltaan ihan minun nähteni). Kehuu minua joka päivä eikä ole koskaan haukkunut.

Vierailija
9/21 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa minulle ihan oikeasti, mistä te tiedätte, mistä kumppaninne somessa tykkäilee. En itse seuraa vähäpukeisia naisia, joten en näe, että "Mikko Mallikas" (siis puolisoni) tykkää jostain kuvasta. FB:ssä minulla ja puolisollani on ehkä 1-2 yhteistä ystävää, eivätkä he postaa vähäpukeisia kuvia.

Mistä teille tulee tieto, että nyt se puoliso tykkäsi jostain kuvasta, jossa oli vähäpukeinen nainen/mies?

Ei niitä tiedäkään. Instagramissakaan ei enää näy.

Vierailija
10/21 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoohan tuo miehen korvien välisestä maailmasta aika paljon, vaikuttaa aika juntilta. Fiksu mies vaikka tykkäisikin noista kuvista, ei sitä avoimesti tekisi ihan vaan kunnioituksesta kumppaniaan kohtaan.  Samoin tomin itse, ei ole syytä loukata toista osapuolta. Tuskin viitsisin vierestä katsella tuollaista hommaa. 

Vierailija
11/21 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi näkyä instassa. Joskus ainakin kun menet katsomaan jotain kuvaa niin siinä kuvan alla lukee ketkä seurattavasi ja seuraajasi siitä kuvasta on tykännyt

Vierailija
12/21 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäyksen kohteet ovat jotain julkkiksia, niin ihan sama. Esimerkiksi minä juuri aloin seuraamaan Damiano Davidia ja selasin hänen kuviaan ihastellen.

Vierailija
13/21 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi näkyä instassa. Joskus ainakin kun menet katsomaan jotain kuvaa niin siinä kuvan alla lukee ketkä seurattavasi ja seuraajasi siitä kuvasta on tykännyt

Mutta jos ei itse seuraa vähäpukeisia naisia, niin eipä se silloin näy.

Vierailija
14/21 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanini ei ole teinix, eikä käytä somea.

Vierailija
15/21 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoohan tuo miehen korvien välisestä maailmasta aika paljon, vaikuttaa aika juntilta. Fiksu mies vaikka tykkäisikin noista kuvista, ei sitä avoimesti tekisi ihan vaan kunnioituksesta kumppaniaan kohtaan.  Samoin tomin itse, ei ole syytä loukata toista osapuolta. Tuskin viitsisin vierestä katsella tuollaista hommaa. 

Näitä on aina ollut. Yleensä keski- iän paremmalla puolella olevia pariskuntia, joissa mies vislailee ja kommentoi kadulla kulkiessa naisten ulkonäköä- ja oma akka vieressä. Nämä setömiehet eivöt tiedä mikä on ig, mutta sama juttu. Juntteja mitä juntteja. Ei sitten pidä ihmetellä, jos alkaa ei huvita panna.

Vierailija
16/21 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos se olisi jotenkin minulta pois... Esimerkiksi ei koskaan kehuisi minua, haukkuisi minua, mutta somessa sitten kehuisi muita. Ei sellaisella kumppanilla tee mitään. Mieheni on vain fb:ssä ja tiedän lähes kaikki fb-kaverinsa (poisti taannoin "turhia" listoiltaan ihan minun nähteni). Kehuu minua joka päivä eikä ole koskaan haukkunut.

Mielenkiintoinen ilmaus; poisti turhia listoiltaan ja vieläpä ihan sinun nähtesi. Millä tavalla ne olivat turhia ja miksi vieläpä sinun nähtesi, pitikö hänen todistella sinulle jotain?

Minulla ja puolisollani on 1-2 yhteistä FB-kontaktia, lisäksi ehkä kymmenkunta sellaista, jotka ovat vain toisen kontakteja mutta toinenkin on tavannut. Lopuista muutama on sellaisia, joiden suhteen puolisooni tiedän (sukulainen, liikekumppani jne), mutta suurin osa minulle täysin vieraita nimiä. Ja sama päinvastoin eli vain murto-osa Fb-kontakteistani on sellaisia, joista on ollut puolisoni kanssa puhetta.

Ikinä ei ole tullut mieleenkään, että jos itse koen tarpeettomaksi jotain pitää kontakteissani, poistaisin hänet puolisoni nähden. Tai että ilmoittaisin hänelle, että nyt lisäsin kontaktikseni jonkun ihmisen ja selittäisin miksi.

Vierailija
17/21 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkäilee aina povipommien bikinikuvia 😞

Vierailija
18/21 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsisi, mutta mitä sille sitten voisi tehdä? Ei mitään. Vaihtaa kumppania, jonka arvot ovat sellaiset että kunnioitus kumppania kohtaan kattaaa myös pois turhien epävarmuuksien tuottamisen toiselta. Itse en parisuhteessa tykkäile miesten paidattomista kuvista. Ihan periaate ollut aina. Eikä kyllä tarve niistä olekaan tykkäillä. Nuoret miehet jakavat treenikuvia vähissä vaatteissa, samlin naiset. Vanhemmilla ihmisillä tätä ei niinkään tapahdu vaan jos kyse on heidän kohdallaan vähäpukeisista kuvista tykkäily, se meinaa yleensä julkkiksia ja heidän kuviaan.

Vierailija
19/21 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menis fiilikset kokonaan, ei oo mun tyyppi tollanen

Vierailija
20/21 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menee tunteisiin. Lähinnä siksi, että en voi uskoa, että olen valinnut miehekseni kamalan juntin. Kyllähän jokainen saa katsoa haluamiaan kuvia, mutta ei niihin sitä tykkäystä tai sydäntä tarvitse painaa, saati kirjoittaa kommenttia. Ihan vaikka vain kunnioituksesta puolisoa kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme