Voiko autoa oikeasti seurata?
Mulle meinas käydä tänään kylmät kun piti olla toisaalla, mutta olinkin ihan muualla. Mies sai selville tän siitä, että auto oli kartan mukaan "väärässä paikassa". Voiko oikeasti seurata autoa puhelimella? Meillä on melkein uusi Mersu jos sillä on jotain merkitystä. Sain onneksi selitettyä tämän kun mun ystävätär asuu melkein vieressä, mutta jos autoa voi oikeasti seurata, niin pitää huomioida tää tulevaisuudessa.
Kommentit (12)
Kyllä uutta Mersua voi seurata mercedes me sovelluksella.
Voi. Teillä voi autossa olla seurantalaite.
Ok, hyvä tietää. Voiko tuon laittaa pois päältä autosta tai onko seuraaminen edes laillista? Meinasin jo saada tänään kilarit tosta kun mies tunnusti seuraavansa autoa. Mielestäni aika törkeää...
Tällasta se nykyään on. Kaikkea valvotaan ja voidaan jäljittää. Yksityisyytemme suoja murenee. Ja me annamme sen tapahtua.
Kyllä kannattakin olla huolissaan jos nainen melkein uuden auton ratissa.
Navigointilaite ja sovellus voi olla, tallentaako se.
Vierailija kirjoitti:
Ok, hyvä tietää. Voiko tuon laittaa pois päältä autosta tai onko seuraaminen edes laillista? Meinasin jo saada tänään kilarit tosta kun mies tunnusti seuraavansa autoa. Mielestäni aika törkeää...
Niin, emmäkään tykkäis jos mies seuraisi mun liikkumista. Vaikka en missään tuhmilla teillä käy.. Ärsyttäisi ihan sikana jos se kyttäisi, että jaa nyt se lähti töistä ja nyt se on ollut 20 min kaupassa, mikähän siellä nyt maksaa...nyt ei ihan kaikkea tarvitse tietää ja seurata. En ole mikään lapsi ja haluan jotain yksityisyyttä.
Kaikkea voi seurata. Sinulla saattaa olla myös käsilaukussasi tai takkisi vuorin sisään ommeltuna seurantalaite. Olisiko sinun ja miehesi seuraavana puheenaiheena luottamus?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea voi seurata. Sinulla saattaa olla myös käsilaukussasi tai takkisi vuorin sisään ommeltuna seurantalaite. Olisiko sinun ja miehesi seuraavana puheenaiheena luottamus?
Ei tarvita mitään laitetta. Sen kun kirjaudut uuden mersun sovellukseen puhelimellasi ja katsot missä se mese on.
Voi