Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hautaus toimi suomessa

mot selvittäköön
01.06.2021 |

minulla on elin aikaa n,0,5-1 v ompa hankalaa ja kallista järjestää omia hautajaisia.tarjotaan 2000e arkkuja "sosiaali arkkuina" SIIS HALOO kuolemasta raadosta hyeenat vetävät välistä. arvostan työtä mutta joku raja pitäisi pitää

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa hautaustoimistoilla ei ole mitään erioikeuksia. Jos osaat ja jaksat, saat hoitaa kaiken myös itse.

Vierailija
2/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa toimi vai? Eikö toimi enää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautaustoimi on yhdyssana. Veistä itse arkkusi, tai tee pahvista. Kyllä puolessa vuodessa kerkiää vaikka minkälaisen kirstun väkästää. Ei maksa paljoa ja saat taatusti mieleisesi.

Vierailija
4/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele vaikka viimeisinä elinkuukausinasi kirjoittamaan, ap.

Vierailija
5/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä siitä huolit, kyllä sut johonkin survotaan vaikka et tikkua ristiin pistäisi omien hautajaistesi hyväksi. Eikä sulta voida enää kuoleman jälkeen tulla mitään kulujakaan perimään. Keskity johonkin mukavampaan kun/jos vielä voit, jätä hautajaisista murehtiminen muille, niille jotka jäävät jälkeen.

Vierailija
6/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautaustoimi on yhdyssana. Veistä itse arkkusi, tai tee pahvista. Kyllä puolessa vuodessa kerkiää vaikka minkälaisen kirstun väkästää. Ei maksa paljoa ja saat taatusti mieleisesi.

Pahvinen ei kelpaa

Vierailija
7/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimmat hautajaiset netistä 500€

Vierailija
8/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi toimi, ettei jäänyt hautaamati.

Vierailija
9/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahan hautaaminen pitäis kieltää vaikka jonkun tartuntatautilain nojalla..mätäneviä raatoja pitkin maita ja mantuja. Tuhkaisivat ennemmin kaikki vainajat, niin ei saastu maaperä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi