hautaus toimi suomessa
minulla on elin aikaa n,0,5-1 v ompa hankalaa ja kallista järjestää omia hautajaisia.tarjotaan 2000e arkkuja "sosiaali arkkuina" SIIS HALOO kuolemasta raadosta hyeenat vetävät välistä. arvostan työtä mutta joku raja pitäisi pitää
Kommentit (9)
Hautaustoimi on yhdyssana. Veistä itse arkkusi, tai tee pahvista. Kyllä puolessa vuodessa kerkiää vaikka minkälaisen kirstun väkästää. Ei maksa paljoa ja saat taatusti mieleisesi.
Opettele vaikka viimeisinä elinkuukausinasi kirjoittamaan, ap.
Mitä sinä siitä huolit, kyllä sut johonkin survotaan vaikka et tikkua ristiin pistäisi omien hautajaistesi hyväksi. Eikä sulta voida enää kuoleman jälkeen tulla mitään kulujakaan perimään. Keskity johonkin mukavampaan kun/jos vielä voit, jätä hautajaisista murehtiminen muille, niille jotka jäävät jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hautaustoimi on yhdyssana. Veistä itse arkkusi, tai tee pahvista. Kyllä puolessa vuodessa kerkiää vaikka minkälaisen kirstun väkästää. Ei maksa paljoa ja saat taatusti mieleisesi.
Pahvinen ei kelpaa
Onneksi toimi, ettei jäänyt hautaamati.
Maahan hautaaminen pitäis kieltää vaikka jonkun tartuntatautilain nojalla..mätäneviä raatoja pitkin maita ja mantuja. Tuhkaisivat ennemmin kaikki vainajat, niin ei saastu maaperä.
Suomessa hautaustoimistoilla ei ole mitään erioikeuksia. Jos osaat ja jaksat, saat hoitaa kaiken myös itse.