Kuukautissuojien alvin alentaminen kuulostaa kivalta idealta, mutta miten se toimii käytännössä?
Kun tiedetään, että suojat menevät hyvin kaupaksi nykyisillä hinnoilla, miksi hintoja ei nostettaisi samalle tasolle uudistuksen jälkeen?
Lopputuloksena suojat maksaisivat aivan yhtä paljon eli hyötyä ei tässä suhteessa olisi ja kun verotuloja saataisiin vähemmän, uudistus olisi kokonaisuutena negatiivinen.
Kommentit (9)
Mä käytän kuukuppia niin säästyy paljon rahaa. Kuukuppi on käytännössä ikuinen, vaikka suomalaisen lunette nettisivuilla sanotaan, että voi käyttää 10 vuotta
Niin siinä helposti kävisi. Kauppias rohmuaa hyödyn.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän kuukuppia niin säästyy paljon rahaa. Kuukuppi on käytännössä ikuinen, vaikka suomalaisen lunette nettisivuilla sanotaan, että voi käyttää 10 vuotta
Kaikki eivät voi käyttää kuppia. Itse käytän sidettä kuukautisten alussa, ja loput ajasta kuppia. Eli aikalailla 40/60. Alkuajasta kohdunkaulani on todella alhaalla ja muutenkin limakalvoni ovat todella arat ja turvoksissa.
Haluaisin saada sen takautuvasti, kun tuo kohtu vietiin. En siis enää pääsisi nauttimaan edullisista kuukautissuojista.
itsellä on runsas vuoto niin ei haittaisi jos olisi halvempaa
Käy ihan niinkuin ruoan ja parturin alvin kikkailussa.
Hinnat pysyy samana, yrittäjän kate vain paranee.
Ei ne ole kovin kalliita nytkään.