Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkän kesäloman pidät?

Vierailija
01.06.2021 |

Miten pitkään olet kesälomalla? Pitäisitkö pitemmän loman, jos voisit?

Minä pidän kuusi viikkoa, joista palkallista lomaa on neljä. Voisin olla palkattomalla lomalla pidempäänkin, mutta tämä on minulle sopiva aika.

Olen työpaikassa, jossa työn luonne on todella vapaata. En esimerkiksi ole tuntipalkalla. Ketään ei siis kiinnosta, miten monta tuntia olen viettänyt työpaikallani ja olenko esim. käynyt keskellä päivää hoitamassa jotakin käytänön asioita. Lomaakin voin pitää milloin haluan. Tuntuu, että olen viimeinkin aikuisten ihmisten työpaikalla, enkä muuhun enää vaihtaisi. Koen olevani onnekas.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

52vko.

Vierailija
2/17 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla lomalla. Kuukausi pidetty, noin neljä jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman lyhyen. Säästän ennemmin lomia ensi vuodeksi, jotta ei tarvitse välittää koronarajoituksista.

Vierailija
4/17 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 viikkoa palkallista lomaa kesällä ja kaksi talvella. Pitäisin ikuisesti lomaa jos se olisi mahdollista.

Vierailija
5/17 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä riittää minulle kesän aikana. Talveksi jää sitten toiset neljä viikkoa nauttia laskemisen riemuista. Ja kyllä, olen se julkisen sektorin pitkälomalainen, joka voi pitää kahdeksan viikkoa lomaa vuodessa parin liukumasaldovapaan avulla.

Vierailija
6/17 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi viikkoa, palkallista.

Vierailija
7/17 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5kk kesälomaa. Sitten onkin jo mukavaa palata opettajan hommiin.

Vierailija
8/17 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eläkeläisillä on sekin huono puoli, että lomaa ei saa lainkaan. Syynä on se, ettei sijaisia tahdo saada mistään.

Vierailija
9/17 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuun lomailen.

Vierailija
10/17 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi viikkoa.

Vielä jää 2,5 viikkoa pidettäväksi joulun-talven-ja kevään aikana, pidän ne pätkissä, sillä juhlapyhäthän tavallaan pidentävät lomaa.  Saa yhteensoittoon monta päivää töistä vapaata.

Vierailija
11/17 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 viikkoa yritän pitää, ihan lomalla en pysty olemaan, vaan vähän joudun katselemaan sähköpostia välillä ja joskus äkillisesti toimimaan.

Vierailija
12/17 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.6. klo 10 alkaa ja 11.8. klo 9.00 loppuu, lukion lehtori olen.

Vierailija
13/17 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä eläkeläisillä on sekin huono puoli, että lomaa ei saa lainkaan. Syynä on se, ettei sijaisia tahdo saada mistään.

Pidin viime syksynä 6 päivää kahdessa osassa. Työt odotti kotona. Tänä kesänä aikomus viikon ja syksyyn 3 päivää

Vierailija
14/17 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä viikkoa. ihan ok määrä, mieluusti toki olisin just joku 6 viikkoakin jos olis mahis. Ja meillä on onneksi ihan kiva  systeemi lomissa ja saadaan itse pitkälti päättää milloin ollaan lomalla - yleensä yhden tai kahden muun työntekijän kanssa sovitaan että ei ole päällekkäisyyksiä, jotta joka tehtävässä on osaava tekijä paikalla. Helppo systeemi, ei tarvitse kuin sen yhden tai kahden kanssa "jakaa" kesä ja esimies on toistaseksi aina valintamme hyväksynyt eikä ole lomiimme puuttunut.

Vierailija
15/17 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 viikkoa 0 päivää

Vaihdoin juuri työpaikkaa. Meni lomat siinä. Viimeksi olinkin lomalla 2019 kesällä.

Vierailija
16/17 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kesällä yleensä neljä viikkoa. Nyt pidän ensin viikon ja myöhemmin kolme. Se on mulle hyvä.

Vierailija
17/17 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa. Yrittäjänä ei ole mahdollisuutta pidempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan