Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostetaan ylppärilahjaksi? Edullista pitäis olla.

Vierailija
01.06.2021 |

Siskontyttö on tosi rakas ja pääsee ylioppilaaksi. Minulla on vain rahat nyt tosi tiukilla, kun olen ollut työtön opiskelija jo pidempään (en siis saa edes työttymyysrahaa) ja tuli iso yllättävä kuluerä, joka vei talouden todella reippaasti miinukselle. Nyt valvon yöt miettien miten maksan vuokran. Mitä siis voisin ostaa siskontytölle, joka osoittaisi, että hän on minulle rakas ja olen todella ylpeä hänestä, mutta joka maksaisi mahdollisimman vähän? Hänen perheensä on keskimääräistä hyvätuloisempi, eivätkä taida ollenkaan ymmärtää mitä tää mun elämä on ja miksi olen jättänyt joulu- ja synttärilahjat ostamatta heille. Sen suuremmalla syyllä olen allapäin, että mitä sitten onnistunkaan raapimaan kokoon ylppärilahjaa varten, niin se saattaa näyttäytyä enemmänkin loukkaukselta kuin siltä lahjalta, jonka tarkoitan sen olevan. :( (surullinen)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaunis vaaleanpunainen kuohuviinipullo ja koristele se kauniilla kulta- tai hopeaverkkonauhalla. Siihen kaunis pieni kortti kiinni ja yksi iso ruusu. Ylioppilaat juhlivat yleensä kavereineen, joten menee kivasti jakoon! Ei maksa paljon. Voit myös halutessasi ostaa siihen kylkiäisiksi kauniin kuoharilasin, mikäli tuntuu liian vaatimattomalta.

Vierailija
2/2 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempänä hyvä ehdotus. Toinen voisi olla ruusu ja jotain hyvää suklaata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi