Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvitelkaa jos me ollaankin vain jotain "muurahaisia", joita paljon kehittyneemmät oliot vain tarkkailee?

Vierailija
01.06.2021 |

Onko tämä ajatus masentava?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmingsejä.

Vierailija
2/15 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jonkun mielestä oli varmaa hyvä läppä, että hei laitetaan niille tollanen korona ja katstotaan, miten käy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja korona onkin vain näiden tekemä eläinkoe.

Vierailija
4/15 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin tavallinen kuvitelma. Jokainen on tuon käynyt läpi kuten paskan kaverin lyömisfantasiat.

Vierailija
5/15 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän todennäköisesti onkin.

ihminen ei esimerkiksi kykene hahmottamaan maailmankaikkeutta, vaan joutuu tyytymään toteamaan sen olevan "ääretön"

Toisinsanoen, meillä ei ole kykyä todistaa, etteikö olisi olemassa jotakin meitä korkeammalla tasolla olevaa tahoa, joka voi vaikuttaa meidän todellisuuteemme suurestikin?

Vierailija
6/15 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä juuri. Se tarkoittaisi vain sitä, että minun elämälläni on heille eri merkitys kuin minulle. Se ei silti muuta minun kokemuksiani miksikään. 

Vierailija
7/15 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne tarkkailisi meitä? Eihän mekään erityisesti tarkkailla niitä muurahaisia...

Vierailija
8/15 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän me ollaankin. Jotain koe-eläimiä.

Jos olet hyvä, kiltti ja tunnollinen, huonommat tekee sinun tuhoamisestasi elämänsä päätarkoituksen.

Dinosaurusten ajoista on säilynyt siili, ja nekin on viimein vähenemässä.

Vierailija
9/15 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ollaan vaan jossain liemessä ja kaikki tämä on kuvitelmaa.

Vierailija
10/15 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla lämmittävät ilmastoa, jotta se sopii paremmin heidän biologisille toiminnoilleen.

Vierailija
11/15 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leimiä.

Mä kuvittelen että maailma on muurahaisten, ja me ihmiset ollaan vain jotain sivutyyppejä heidän jylhässä maassaan.

Vierailija
12/15 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas uuden uutukainen idea... 

Vierailija
13/15 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän todennäköisesti onkin.

ihminen ei esimerkiksi kykene hahmottamaan maailmankaikkeutta, vaan joutuu tyytymään toteamaan sen olevan "ääretön"

Toisinsanoen, meillä ei ole kykyä todistaa, etteikö olisi olemassa jotakin meitä korkeammalla tasolla olevaa tahoa, joka voi vaikuttaa meidän todellisuuteemme suurestikin?

Jospa kyse on vaan magneettikentistä, jotka vetää atomeita järjestykseen. Ihmiset on sitten se kaaos.

Kaaos ja järjestys ovat toistensa edellytykset.

Vierailija
14/15 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi olemassa joku huomattavasti ihmisiä kehittyneempi sivilisaatio, he voisivat hyvinkin tyytyä vain tarkkailemaan tilannetta maapallolla aivan kuin jumalolennot. He saattaisivat elää huomattavasti vanhemmiksi ja heillä olisi käytössä huomattavasti kehittyneempää teknologiaa. Jos täällä olisi käynyt joku avaruusalus 10000 vuotta sitten, niin eiväthän senaikaiset ihmiset olisivat voineet ymmärtää sitä muuten kuin yliluonnolllisena asiana mikäli he olisivat semmoisen havainneet. 

Vierailija
15/15 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvinkin todennäköistä, että meitä tarkkailee joku kehittyneempi taho. Ei minua masenna, kun en tiedä onko asia niin ja vaikka olisikin, ei se juuri vaikuttaisi päivittäiseen elämääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi