Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päädyit yhteen nykyisen kumppanisi kanssa?

Tonttu
01.06.2021 |

Otsikon mukainen kysymys. Itse löysin nykyisen puolisoni Happy Pancake -sivustolla, tavattiin kun oltiin ensin juteltu muutama päivä ja toisen tapaamisen jälkeen alettiin varsinaisesti seurustelemaan. Yhdessä ollaan oltu kohta 5 vuotta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä tietenkin. 4 vuotta yhdessä. T. Nykynuori

Vierailija
2/18 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaverini järjesti minulle ja puolisolleni sokkotreffit 24 vuotta sitten. Se oli siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten? Oltiin samassa opiskelupaikassa, samalla alalla. Ensimmäisen vuoden pidin tuota nolona pellenä, sitten toisena ihastuin ja kolmannella seurusteltiin jo ja rakastuin. 16 vuotta yhdessä.

Vierailija
4/18 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 luvulla deittipalstalta.

Vierailija
5/18 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin käyttöä alle kuukausi, nyt oltu yhdessä n. kaksi vuotta. 

Vierailija
6/18 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosituhannen vaihteessa, Ylen texti-tv:n kirjeenvaihtopalstalta.

Vierailija
7/18 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosituhannen vaihteessa, Ylen texti-tv:n kirjeenvaihtopalstalta.

Onnea! Tämä jotenkin kosketti. - Vanhassa kunnon teksti-tv:ssa on jotain todella hurmaavaa... Sitä seuratessa tuntee joain samanlaista iloa ja auvoa kuin joskus melkein ikuisuus sitten. Eli minun osaltani  ennen kuin täytti 40 ja alkoi jo epäilemään, että mahdanko ikinä päästäkään parisuhteeseen... Tosiaalta olen "jo" oppinut myös nauttimaan sinkkuudestani; tai en ainakaan pidä sinkkuuta yhtään sen huonompana kuin parisuhde. - Molmemmisssa on puolensa - Joitain kertoja olen aatellut, että voiko tai onko oikeasi joku voinut tekstitv:n(kin)  kautta löytää itelleen kumppanin, tai edes päästä treffeille...  

Vierailija
8/18 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran tavattiin juhlissa ja mies iski silmänsä minuun. Tuli ilmi, että mies opiskeli samassa koulussa mihin minäkin olin juuri tullut valituksi, tosin eri alalla. Olin odottanut uutta elämänvaihetta opiskelijabileineen eikä seurustelu kiinnostanut, mutta mies jaksoi enemmän tai vähemmän piirittää minua yli vuoden verran. Sitten annoin periksi ja alettiin seurustella :D nykyään ollaan kahden lapsen vanhempia ja kohta tulee 10 vuotta ensitapaamisesta.

Vierailija
9/18 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni yhdessä hirveessä räkälässä.

Vierailija
10/18 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta, tavattiin eräissä juhlissa, nuori mies alkoi jutella mulle.

Siinä sitten juteltiin ja syötiin ja juotiin ja lopulta mies kysäisi, että lähtisinkö joskus hänen kanssaan kahville.

Ja niinpä sitten lähdettiin noin vkon kuluttua kahveille.  Siitä se lähti ja yhdessä on oltu jo puolitoista vuotta. 

Vierailija
11/18 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tämän palstan mammoista ei ole muuallakaan käynytkään, kuin jossain kolmannen luokan pubissa, tosi räkälässä.

Sen osoittaa jo kaikki ne surkeat tarinat, joita mammat miehistään täällä kertoilevat.

Vierailija
12/18 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin mieheni kotitalon pihalla. Siitä se sitten lähti.

Vierailija
13/18 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijabileissä tavattiin.

Vierailija
14/18 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tämän palstan mammoista ei ole muuallakaan käynytkään, kuin jossain kolmannen luokan pubissa, tosi räkälässä.

Sen osoittaa jo kaikki ne surkeat tarinat, joita mammat miehistään täällä kertoilevat.

Kokeilisit sinäkin joskus. Siellä tapaa mielenkiintoisia ihmisiä.

Vierailija
15/18 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallokentällähän me.

Vierailija
16/18 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintelissa

Vierailija
17/18 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksessa, tai ennemminkin harrastuspiireissä. Emme olleet kuitenkaan samoissa treeneissä vaan tapasimme eräissä juhlissa. Hän pyysi minua treffeille ja suostuin. 

Vierailija
18/18 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa tavattiin. Tosin kohta on virallisestikin entinen, mutta sitähän nyt ei kysytty.