Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy miksi en löydä miestä:

Vierailija
01.06.2021 |

"Sinua voisi muuten rakastaa, mutta kun sinulla on noin helvetin iso nenä"

- Puolituttu mies baarissa humalassa

Tuo kommentti on jäänyt kummittelemaan mieleeni, vaikka oikeassahan se mies oli siinä, että minulla on aika iso nenä. On minusta silti joskus joku ollut kiinnostunutkin, että ei kai se nenä voi suhteelle este olla.

Itsetuntoni kärsii :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on helposti leikattu kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on helposti leikattu kuntoon.

Entä jos leikkaus epäonnistuu? 

Vierailija
4/6 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso nenä, on ollut aina ja tulee aina olemaan, mutta olen ollut onnellisesti naimisissa yli 20 vuotta.

Miehettömyytesi johtuu nyt ihan muista asioista, veikkaan tyhmyyttä.

Vierailija
5/6 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolituttu mies baarissa humalassa kertoo sinulle totuuden? Mieti nyt oikeesti hetki.

Maailma on täynnä kaikenmaailman urpoja, jotka heittelee vähä-älyisiä kommenttejaan. Kannattaa opetella jättämään kommentit omaan arvoonsa. Se ei ole helppoa, mutta palkitsee takuuvarmasti.

Ensi kerralla, kun mies tai nainen kommentoi tökerösti, kommentoi takaisin: Kuka sä luulet olevasi, kun tulet arvostelemaan?

Olen itse tehnyt näin ja tämä kommentoija hämmentyi täysin. Tuli pyytämään anteeksi, kun nähtiin puolisen vuotta myöhemmin.

Vierailija
6/6 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on iso nenä. Hyvä että on. Muutenhan olisin täydellinen kaunotar. Kuulemma piirteet on täydelliset, paitsi nenä, se on iso. Leikkauttaisin silti jos isommaksi aikoisi. Valitset vaan laadukkaan kirurgin ja katsot työnäytteitä. Selailet vähän nettiä ja luet ihmisten kommentteja kriittisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme