Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OPEJEN KESÄLOMA OFFICIAL 2021: Grilli kuumana

VoittajaElämässä
31.05.2021 |

Nysse alko!

Miten muut opet ootte kesälomaa viettänyt tai aiotte viettää?

Mulla seuraavan 2,5kk DO:s ja DONT:s on tässä:

DO:
-alko
-rillaus
-sauna
-sextailuhommia :)

DONT
-wilma ja sähköposti
-ärsyttävät vanhemmat
-tylsät kollegat
-raittius

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil samat!

Just korkkasin bisukan <33

Vierailija
2/22 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl tää on open parasta aikaa. Ny rillataan!11111

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä paukuttelin ilmakiväärillä kiitoslahjat kappaleiksi. Hyviä maalitauluja.

Vierailija
4/22 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän kouluko kyseessä?

Vierailija
5/22 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako muuten jossain koulussa kesäloma jo tänään?

Vierailija
6/22 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako muuten jossain koulussa kesäloma jo tänään?

Minä aloitan aina kesäloman 1.6. Sellaisina vuosina jolloin koulu päättyy myöhemmin, kuten tänä vuonnakin vasta 5.6., saikutan ne kesäkuun päivät.

Vierailija
7/22 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa vaikka joku ilkeä onkin joskus sanonut että kesällä opettaja joutuu suunnittelemaan tulevaa syyslukukautta, mutta paskat sillä samat vanhat lukujärjestykset etc toimii vuodesta toiseen. Ylipäätään mikään lukuaine ei ole muuttunut kahteenkymmeneen vuoteen juuri millään lailla niin aika helpolla kyllä päästään. 

Vierailija
8/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjai, oon gänäs.

T: Lapses ope

Vierailija
9/22 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta, vois saikuttaa sitten elokuun puolivälissä, kun "työt" alkaa. Mahtaa amiksia harmittaa meidän lunkki "duuni". :))))

Vierailija
10/22 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahtena viimekesänä juopottelin itseni katkolle asti, ei putki ois muute loppunu ennen koulujen alkua.

Nyt otetaan vähemmän ,kait. Ihan varmasti .

Illaksi on jo viskiä pullo , kaljaa on iha v***sti  koska sain lastin tallinnasta joku aika sitte.

t. Ope.

Vierailija
11/22 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Open työn kolme parasta asiaa: kesä-, heinä- ja elokuu.

Vierailija
12/22 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ny rillataan hähä hähähä!

Vierailija
13/22 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Ei tuota open ammatin 2,5:tä suositella hehkuttamaan. Muut tulevat kadeiksi! Mutta joo, onhan tämä mahtavaa!

Vierailija
14/22 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatinvalintakysymys. Jos haluaa kunnon vapaat, lomat yms, niin jokainen tietää, että open homma on yksi sellainen. Mutta eipä kaikista tähän ole. Ei pääse pääsykokeista siis läpi. Älli ei riitä.

Vierailija
15/22 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa lomasta!

Olen itse elokuun puolestavälistä sinne syyskuun loppuun lomalla, ihanaa kun talo on tyhjänä silloin. Koululaiset koulussa. Sekin on aika jees.

Vierailija
16/22 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta: on sitä hommia painettukin. Ja kaikenlaista kersaa katseltu, joten ihan ansaittua tämä on. Kieltämättä yksi merkittävä etu tässä ammatissa. En ymmärrä näitä, joiden mielestä asialla ei saisi ilkamoida muille. Minä ainakin ilkamoin!

Vierailija
17/22 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me kaikki opet olla heti lomamoodissa. Tänään olen nukkunut univelkoja ja kerännyt voimia. Huomenna menen järjestämään luokan ja paperit, palauttamaan koneen yms. Sitten alkaa kodin puunaus. En ole vuoteen ehtinyt tehdä mitään siivousta, välillä pahimpia villakoiria kerännyt, joten viikko menee kodin siivoukseen. Juhannusviikolla ajattelin siirtyä puutarhaan. Heinäkuussa on koko suvun merkkipäivät eli tiedossa on edustusta mutta ehtii siinä ottaa rennostikin.

Juhannuksen jälkeen alkaa tuntua lomalta ja silloin voin korkata pullon kuohuvaa. Elokuussa on lomaa vain viikko ennen koulun alkua eli se menee tulevan lukuvuoden suunnitteluun.

Vierailija
18/22 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja opet o aina kiljumassa, et he tekee lomilla töitä. Tais olla täyttä paskaa se väite lyhyvistä lomista…

Vierailija
19/22 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Ja opet o aina kiljumassa, et he tekee lomilla töitä. Tais olla täyttä paskaa se väite lyhyvistä lomista…

Voi eicääää! :DDD

Kylläpä tämä nyt osui sinua arkaan paikkaan. Jos meidän opejen lomat nakertaa, olisit opiskellut enempi ite? Voi lol xddd

Vierailija
20/22 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarit ragee, opet rillaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä