Mistä merkeistä aavistit olevasi raskaana?
Minulle ei maistunut kahvi vaikka ennen olin täysi addikti. Kaksi kuukautta plussaamisesta ja edelleen kahvin haju etoo.
Kommentit (13)
Miehen hiki haisi treenin jälkeen niin pahalta että se sai mut "yökkimään". Siitä arvelin. Yllärivauva oli, en siis odottanut olevani raskaana. Vitsillä heitin että oon varmaan raskaana ja sit olinkin. Tuo vauva nyt viikon päästä ylioppilas.
Toinen oli odotettu ja tosi tarkasti kuuntelin kehoa. Tissien kivusta silloin päättelin.
Unet muuttui ihan sekopäisiksi:D ekan kohdalla en tietenkään osannut yhdistää mutta toisen ja kolmannen kohdalla selvä homma.. sitten alkoi kahvi ja rasvankäry etomaan pahasti
Menkkakivut ilman että menkat olisivat alkaneet.
Tuli valtava nälkä, oli pakko syödä tai muuten tuli huono olo. Päätä särki migreenin tapaisesti. Väsytti aivan hulluna ja teki mieli yleensä terveellisiä ruokia. Moni ruoka haisi pahalta. Oli vähän krapulainen olo.
Vierailija kirjoitti:
Miehen hiki haisi treenin jälkeen niin pahalta että se sai mut "yökkimään". Siitä arvelin. Yllärivauva oli, en siis odottanut olevani raskaana. Vitsillä heitin että oon varmaan raskaana ja sit olinkin. Tuo vauva nyt viikon päästä ylioppilas.
Toinen oli odotettu ja tosi tarkasti kuuntelin kehoa. Tissien kivusta silloin päättelin.
Miten vauva voi olla ylläri? Jos harrastaa seksiä, ei vauva ole mikään yllätys...
Mulla oli koko ajan turvonnut ja väsynyt olo. Siitä päättelin ja oikeaan osuin.
Vierailija kirjoitti:
Menkkakivut ilman että menkat olisivat alkaneet.
Minulla ei ole koskaan ollut kipuja kuukautisten yhteydessä, mutta ennen kuukautisia on sellainen outo paineen tunne alavatsassa. Tämä tunne tuli myös alkuraskaudessa ja kuvittelin ainakin viikon verran, että kuukautiset ovat varmasti alkamassa. No, ei tullut kuukautisia, tuli tyttövauva.
Noh, olin harrastanut seksiä ilman ehkäisyä ja kuukautiset eivät tulleet.
Ekalla keralla puoliso aavisti ensin vaihtelevista mielialoistani, itse en oikein huomannut mitään (epäsäännöllinen kierto). Toisella kerralla tunsin kiinnittymisen selvästi, yritystä oli takana jo reipas vuosi joten en oikein edes uskaltanut toivoa mutta tottahan se sitten oli.
Selkeät oireet pahoinvointeineen yms. tulivat vasta paljon myöhemmin.
Ekassa rintojen kipeytyminen, vatsan sekaisin meno ja mielialan vaihtelut (niin ja ne menkat siis jäi pois mutta nämä oireet jo ennen sitä), tokan kerran arvasin jo panosta seuraavana aamuna, kun tuli sellainen ihan kamalan hajuinen hormonipieru, ei edes menkkojen aikaan ole sellaista pommia päässyt :D. Niin osasin sitten päätellä jo hyvin varhain muiden oireiden tullessa, että kiinni nappasi.
Lasta haluttiin, tunnistan ovulaation, olin miehen "kimpussa" sinä päivänä heti hänen tultua töistä, mummo haki esikoisen sinä päivänä hoidosta. Ja sillä kierrolla ei seksiä muina päivinä enää ollut.
Tunsin kiinnittymisen selvästi, vaikka en heti tajunnutkaan mistä oli kyse. Muutaman päivän päästä iski aivan tolkuton väsymys. Nukuin kyllä öisin normaalisti mutta unet oli tosi levottomia. Monien ruokien normaalisti miellyttävä tuoksu alkoi yököttää, samoin kahvin ja varsinkin töissä. Siellä oli keittimet ja porukka unohti niitä päälle, ja jo tuoreen kahvin tuoksu yökötti, mutta painunut oli kyllä vielä pahempi juttu. Tuntui kuin PMS vain jatkuisi viikosta toiseen.
Iski ihan hirveä tomaatin ja sitrushedelmien himo, mutta sokeria en syönyt juuri ollenkaan.
Yleensä kellontarkat kuukautiset oli 2 päivää myöhässä niin päätin tehdä testin. Selkeät viivat siihen tuli. Raskausoireet alkoivat vasta viikolla 6-7.
Siitä aikaa yli kakskyt vuotta, mutta kuukautiset ei enää tulleet. Siitä päättelin.