Pahvipillit on ihan p*seestä
Eihän niillä pysty juomaankaan, kun ne pehmenee heti ja muussaantuu ihan lötköiksi. Muovipillit takaisin!
Kommentit (60)
Hyvä idea sinänsä mutta todella huonosti toteutettu.
Ap ei osaa juoda pillistä? Ei ole samanlaisia ongelmia.
Mä taas tykkään niistä, kun olen niihin tottunut.
Samaa mieltä!
Keljuttaa tämmöiset mitättömät huuhaa- säännökset, joilla ei ole todellista vaikutusta yhtään mihinkään. Silkkaa kiusantekoa kuluttajille!
Hyvin toimii pahvipilli, ei sitä tarvitse märehtiä suussa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
En mä ite pillimehuja juo, mutta lapset juo. Ja ei se oo kuule mukavaa, ettei pillistä tuu mitään, vaikka kuinka imisi ja suussa maistuu pahvi. Ap
Aloittaja puree pilliä. Ei se muuten hajoa.
Ihan hyvin ne sen hampurilaisaterian ajan kestää.
Tietysti jos notkuu puoli tuntia sen juoman ääressä, niin voi lötkistyäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ite pillimehuja juo, mutta lapset juo. Ja ei se oo kuule mukavaa, ettei pillistä tuu mitään, vaikka kuinka imisi ja suussa maistuu pahvi. Ap
Missä pillimehua on pahvinen pilli?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin toimii pahvipilli, ei sitä tarvitse märehtiä suussa koko ajan.
Ihan painajainen jonkun smoothien/pirtelön kanssa.
Suomen kokoisen maan on ihan turha lähteä mukaan tällaiseen pelleilyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä pillimehua on pahvinen pilli?
Esim Trip- pillimehuissa ja Lidlin pillimehuihin on näköjään tullut ihan vähän ajan sisällä. Ap
Mäkkärin pirtelöissä on nykyisin kans pahvipilli. Aivan kamala. Liian paksu, joutuu posket lommolla imemään niin että päätä särkee. Lisäksi huulet tarttuvat kiinni pahviin
Kuka aikuinen jumalauta juo pillillä? Hyi helvetti.
Sa se ryystämisen ääni on kuvottava. Näyttää myös todella tyhmältä, kattokaapa seuraavan kerran kun joku juo pillillä.
Vierailija kirjoitti:
Sa se ryystämisen ääni on kuvottava. Näyttää myös todella tyhmältä, kattokaapa seuraavan kerran kun joku juo pillillä.
Ketä aikuista ihmistä kiinnostaa se, näyttääkö pillillä juodessaan tyhmältä? Teinit ajattelevat noin.
Joo, inhoan sitä, että näistä pahvipilleistä/kertakäyttöaterimista ym. irtoaa makua ruokaan/juomaan. Toivottavasti tuotteet paranevat vielä, koska muoviset olivat vain tuhat kertaa kivempia käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä et tee jotain tiettyä asiaa ei tarkoita etteikö joku muu tekisi. Se ei siitä asiasta typerää.
Vierailija kirjoitti:
Joo, inhoan sitä, että näistä pahvipilleistä/kertakäyttöaterimista ym. irtoaa makua ruokaan/juomaan. Toivottavasti tuotteet paranevat vielä, koska muoviset olivat vain tuhat kertaa kivempia käytössä.
Samalla tavalla niistä muovisista irtoaa makua ruokaan. Metalliset aterimetkin maistuvat metallilta. Olet vain tottunut niihin.
Pahinta on se niissä maistuva liima. Enkä usko sen liiman olevan kovin terveellistäkään.