Mies naisporukassa mukana - kuka päättää kuka hänet saa?
Porukamme alfa yleensä meillä vähän niinkuin alentaa, pelottelee ja kovistelee miestä niin kukaan häntä ei ikinä saa. Nyt olen etsimässä uutta porukkaa koska en uskalla yksin olla oikeen tekemisissä missään mutta olen neitsyt 26v nainen ja jotain pitäisi asialle tehdä.
Kommentit (27)
"Laumasielu etsii uutta laumaa".
Laita ilmoitus jonnekin.
Jos naisporukassa on mies, tämä on yleensä homoseksuaali. Eli ei kukaan häntä porukastanne saa. Etsi mies muualta!
Älä sure. Päihde ja luonneongelmaiset ei maailmasta heti lopu😁
Naisporukassa hengaavaa miestä ei taatusti kukaan nainen halua. Sehän on aivan selkeästi homo. Muuten APN selityksestä ei saa mitään tolkkua.
Alfanaaras siis suolaa muiden mahkut. Kannattaa siis liikkua ilman alfanaarasta.
Jos on yksi mies ja naisporukka niin sitten naiset vuorottelee sillä miehellä tietenkin, ei kukaan sitä suhteeseen ota tietenkään.
En usko, että sitä miestä kiinnostaa kukaan niistä naisista. Jos kiinnostaisi, jotain olisi jo tapahtunut. Mies itse valitsee ja tekee aloitteet, porukan alfanaaraasta viis.
Onko mies oikeasti kiinnostunut miehistä, jos jaksaa kaveerata naisten kanssa? Heteromies harvemmin jaksaa olla naisporukan maskotti, jos hormonit hyrräävät naisten suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies päättää kenet ottaa. Ja siinä ratkaisee eniten naama ja runko.
Oh my sweet summer child.
Vetäkää pitkää tikkua. Älkää ainakaan tapelko siitä yhdestä. Maailmassa miehiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että sitä miestä kiinnostaa kukaan niistä naisista. Jos kiinnostaisi, jotain olisi jo tapahtunut. Mies itse valitsee ja tekee aloitteet, porukan alfanaaraasta viis.
Mies kuvittelee tekevänsä valinnan, mutta oikeasti miesten aloitteet aina seuraavat naisten sanattomia signaaleja. Naiset eivät anna tällaisia signaaleja tilanteessa, jossa alfanaaras on joko varannut miehen itselleen tai on havainnut miehen arvottomaksi.
Kuka päättää? No mies, ei häntä voi suhteeseen pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on yksi mies ja naisporukka niin sitten naiset vuorottelee sillä miehellä tietenkin, ei kukaan sitä suhteeseen ota tietenkään.
Näin. Samoin poikaporukoissa kun jonkun seurustelusuhde päättyy, mimmi päätyy seuraavan poikaporukan jäsenen kainaloon.
Kuka edes haluaisi miehen, joka kulkee naisporukoiden mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kuvittelee tekevänsä valinnan, mutta oikeasti miesten aloitteet aina seuraavat naisten sanattomia signaaleja. Naiset eivät anna tällaisia signaaleja tilanteessa, jossa alfanaaras on joko varannut miehen itselleen tai on havainnut miehen arvottomaksi.
Todennäköisesti porukan naiset eivät ole kovin ihmeellisiä, joten miestä ei kiinnosta heistä kukaan muuten kuin kaverina. Ja se "alfanaaraskin" on vain se kaikkein rääväsuisin nainen porukasta. Menikö oikein?
Vierailija kirjoitti:
Onko mies oikeasti kiinnostunut miehistä, jos jaksaa kaveerata naisten kanssa? Heteromies harvemmin jaksaa olla naisporukan maskotti, jos hormonit hyrräävät naisten suuntaan.
Miksi heteromies olisi maskotti eikä tasavertainen ystävä?
Mies päättää kenet ottaa. Ja siinä ratkaisee eniten naama ja runko.