Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole tärkeä kenellekään

Vierailija
30.05.2021 |

Tämän sisäistäminen oli kuin märkä rätti naamalle. Itkettää. Onko sulla joku, jolle olet tärkeä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaikilla on joku. Hyvä, että on.

Vierailija
2/23 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on oudon paljon yksinäisiä linjoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Jumala ja Jeesus. Ilman uskoa mulla ei olisi mitään.

Vierailija
4/23 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys korostuu. En perustyöpäivän jälkeen ajattele asiaa niin paljon.

Juhlapäivinä tuntuu pahalta, eikä sosiaalinen media helpota asiaa.

Vierailija
5/23 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys korostuu. En perustyöpäivän jälkeen ajattele asiaa niin paljon.

Juhlapäivinä tuntuu pahalta, eikä sosiaalinen media helpota asiaa.

Joo. Tänään on jotenkin tosi paha päivä ja olen maannut itkien sängyssä koko päivän. Voispa palata siihen hetkeen, kun pääsi peruskoulusta, eläisin ihan erilaisen elämän.

Vierailija
6/23 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli mukava päivä. Juhlat oli päättyneet ja ihmiset huonovointisia. Mestaruuttakaan ei tullut, joten ei tarvinnut olla kateellinen kultajuhlistakaan.

Ap

Vierailija
7/23 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painiskelen itse samanlaisten ajatusten kanssa.

Elämässä on tärkeää hakea tyytyväisyyttä. Pystyisitkö löytämään kuitenkin aidon tyytyväisyyden siinä, missä elämässäsi olet, vai pitäisikö ja voisiko jotain muuttaa? Onko tuo itsenäinen ”ongelma”, vai signaali tyytymättömyydestä jossain osa-alueella elämässäsi? Mikä se voi olla, jos niin on?

Vierailija
8/23 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole kenellekään tärkeä. Siihen tunteeseen ei kuole, mutta sielua se rapauttaa.

Vierailija
9/23 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko hakeutua ihmisten pariin. Facebook-ryhmät, tinder, harrastusryhmät... terapia?

Vierailija
10/23 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko hakeutua ihmisten pariin. Facebook-ryhmät, tinder, harrastusryhmät... terapia?

Olen se ihminen, joka on yksinäinen porukassakin. Ja tinder on ehkä paras keino saada itsensä tuntemaan aivan totaalisen tarpeettomaksi..

Ap

Vierailija
11/23 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi olla peiliinkatsomisen paikka. Yksikin sanojensa mukaan pillitteli joka ilta kun kukaan ei välitä ja syykin sille selvisi varsin pian, itsekeskeinen minäminä-ihminen kyseessä.

Vierailija
12/23 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse surra. Tuo on ensimmäinen askel siinä että saavuttaa todellisen riippumattomuuden ja vapauden.

Vierailija
13/23 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani Ap puolestasi, jos oikeasti tunnet noin. Minä kyllä uskon olevani tärkeä ainakin miehelleni, lapsilleni ja äidilleni, niin ja varsinkin koiralleni.

Oikeasti jokainen ihminen on tärkeä. Mehän olemme kaikki yhtä. Jokainen ihminen vaikuttaa koko ihmiskuntaan. Jos haluat kokea itsesi arvokkaaksi ihan vain olemalla sinä, kannattaa alkaa lukemaan tsemppaavia ja mieltä avartavia kirjoja. Niitä kyllä löytyy kirjastosta. Voimaa ja valoa sinulle Ap!

Vierailija
14/23 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani Ap puolestasi, jos oikeasti tunnet noin. Minä kyllä uskon olevani tärkeä ainakin miehelleni, lapsilleni ja äidilleni, niin ja varsinkin koiralleni.

Oikeasti jokainen ihminen on tärkeä. Mehän olemme kaikki yhtä. Jokainen ihminen vaikuttaa koko ihmiskuntaan. Jos haluat kokea itsesi arvokkaaksi ihan vain olemalla sinä, kannattaa alkaa lukemaan tsemppaavia ja mieltä avartavia kirjoja. Niitä kyllä löytyy kirjastosta. Voimaa ja valoa sinulle Ap!

Entä jos kaikki vaan haukkuu ja arvostelee?

Vierailija
15/23 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on helppo ajatella ihmisen, jolla on mies, lapsi ja äiti..

Vierailija
16/23 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vapaaehtoistyötä MLL:n perhekummina ja olen tärkeä.

Vierailija
17/23 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on helppo ajatella ihmisen, jolla on mies, lapsi ja äiti..

Ja jotka kannustavat, tukevat ja rakastavat.

Vierailija
18/23 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus voi olla peiliinkatsomisen paikka. Yksikin sanojensa mukaan pillitteli joka ilta kun kukaan ei välitä ja syykin sille selvisi varsin pian, itsekeskeinen minäminä-ihminen kyseessä.

En ole tällainen ihminen vaan ajattelen ehkä vähän liikaakin muita.

Ap

Vierailija
19/23 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ole tällaiseen.

Ap

Vierailija
20/23 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla tärkeä vaikka ei tekis mitään työtä.