Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutto omakotitalosta 20 vuoden asumisen jälkeen, miten toimit?

Vierailija
30.05.2021 |

Karsitko tavarat jo ennen myyntiinlaittoa vai vasta kun talo myyty.
Kohta olis tarkoitus laittaa talo myyntiin ja olen talvesta asti käynyt kaappeja, vinttiä ja varastoa läpi. Heittänyt roskiin, kierrätykseen, myynyt Torissa ja paaaljon on vielä jäljellä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heti kun ajatus myynnistä ja muutosta lähtee käyntiin niin samalla sekunnilla tavaraa ulos. Siellä on 20 vuoden kerrostumat raivattavana, ne ei ihan hetkessä lähde eikä kaikkea ole järkeä roijata uuteen osoitteeseen.

Vierailija
2/4 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsit ennen myyntiin laittoa niin paljon kuin voit ja saat myytyä tai annettua pois. Käyttökelvoton tavara tietenkin jäteasemalle.

Mitä enemmän saat turhaa rojua pois nurkista ennen ensimmäistä näyttöä, sitä parempi. Onhan se myynnin kannalta parempi, jos talon katsojat voivat keskittyä itse taloon, eikä joka paikasta vyöry silmille sinun rojusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti muutti ensin kerrostaloon ja sitten alettiin raivata taloa. 50 vuoden romut ja äiti varsinainen hamsteri. Vuosi meni kun lähes joka viikonloppu raivattiin. Sen jälkeen olen raivannut omaakin taloa rankalla kädellä, vaikkei muutto ole edes ajankohtainen.

Vierailija
4/4 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden verran karsin tavaraa ennen myyntiin laittoa. Talo meni nopeasti kaupaksi ja muutimme pienempään asuntoon. Kaksi kuukautta pakkaamista, karsimista, myymistä, kierrättämistä...aivan tajuton urakka. Vuokrasimme vielä 6kk ajaksi varaston, koska oli arvokkaampia huonekaluja myymättä.