missä ulkovaatteissa pois laitokselta
Hei kaikille, h-hetki lähestyy. En ole pitkään aikaan ehtinyt edes lueskella viestejä, joten en tiedä onko kysymästäni asiasta jo keskusteltu... mutta missä ulkovaatteissä aiotte tuoda vauvan pois synnäriltä siis onko teillä hankittuna millainen ulkovaate kun ei näistä ilmoistakaan oikein tiedä.
Mukavia äitiyslomapäiviä kaikille!
Kommentit (8)
Samaa asiaa olen minäkin miettinyt. Mulla la 30.9 mut olen tuonne lokakuisiin kirjotellu kun vasta np-ultran jälkeen muuttu aiemmaksi tuo la. Ja nyt on jo tiedossa et tämä kaveri syntyy parin-kolmen viikon päästä. Nyt on rv34+1.
Toivottavasti joku vastais tuohon vaate hommaan =)
äitiyspakkauksessa vielä semmosta kevythaalaria? Se vois olla hyvä jos on jo kylmemmät ilmat.
tanja-77
joo kyllä äitiyspakkauksesta löytyy kevytvanuhaalari tai mikä lie mutta se vaikuttaa äkkiseltään melko suurelta. Liekö siitä sitten haittaa ja tuleehan vauvalle muutakin vaatetta, että ehkä siinä lopulta on vain liian pitkät hihat ja lahkeet ?! :)
Itse olen ajatellut sisävaatteiden päälle laittaa fleece haalarin en muista kokoa, mutta siis sellaisen pienemmän...
t. Tuittu
myös mulla pakattuna laukkuun. Sisävaatteiksi pitkähihainen body ja olkainpotkuhousut. Haalarin kaveriksi sukat ja Ruskovillan silkkimyssy. Luulisin, että tuolla kokoonpanolla pärjää ainakin Syyskuun loppuun asti.
Kiva kuulla, että muitakin kun mua mietityttää noi vaatteet:) ... LA 7.9. Mä olen varannut tonne sairaalakassiin pitkähihaisen podyn alusvaatteeksi ja sitten päällivaatteeksi sellaisen oloasun (housut ja huppari) jossa kevyt puuvillavuori.. (vastaa varmaan fleecen lämpöistä). ja sitten hatun ja sukat ja ohuet kangas" tumput" .
Jos nyt sattuisi kovin kylmä ilma tulemaan, niin olen varannut kotiin tollasen 62cm melko kevyen vuorellisen haalarin, mies saa sitten tuoda tullessaan, jos kelit sellaista vaatii..? Onhan sekin hiukan iso, mutta pienempi kuitenkin kuin äp:n haalari..
Oon kyllä vaihtanut tuota sairaalakassin sisältöä jo muutaman kerran.. on niin hankalaa arvioida tällaisena ensikertalaisena, että millaiset vaatteet olisi pikkuiselle parhaimmat laittaa!!? ..mutta ehkä sitä vielä oppii?! :)
Minä poimin tällä palstalla olleesta ketjusta korvani taakse tämän
http://www.pompoli.net/product_info.php?cPath=167&products_id=644
Paljon kätevämmän tuntuinen pikkuiselle kuin äp-haalari.
no niin tän piti mennä syyskeijuille vaan jotenkin taas sähläsin, mutta kommentoikaa toki kaikki joilla kokemusta asiasta :) Laskettu aika siis syyskuun puolessa välissä. :)