Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jonkun instatili täyttyy selfieistä niin, mitä se kertoo sinulle hänestä?

Vierailija
30.05.2021 |

Mitä ajattelet jatkuvasti itseään kuvaavasta ja kuvia julkaisevasta ihmisestä? Entä, jos hän julistaa kuvatekstissään itsensä kylän kauneudeksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vähäistä elämän kokemusta tai huomion hakuisuutta tai kumpaakin.

Vierailija
22/31 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo tyypin tyhjäpäisyydestä, sisällöttömästä elämästä ja oman navan tuijottelusta jos oikeasti luulee että ihmisiä kiinnostaa nähdä sama naama samasta kulmasta joka päivä. Ehkä jos oikein hurjaksi heittäytyy niin laitetaan kuva aamupalasta tms.

Ymmärtäisin jos vaikka olisi joka päivä erilainen tyyli, meikki tai jotain, mutta ei, kun se sama ainainen pärstä samalla tavalla?? Onneksi olen poistanut seurannasta joka ikisen tällaisen. Ei siinä, ei ehkä kaikkia kiinnosta nähdä niitä ainaisia kukka-, maisema tai lemmikkikuviakaan, mutta imo silti parempaa katseltavaa kuin aina se sama naama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mulle. Itse en ole instassa ja faceen saatan vaihtaa kuvan muutaman vuoden välein.

Eikö tuo ole nykyaikana jo harrastus muiden muassa.

Eikai niitä tarvitse tuijotella jos häiritsee.

Vierailija
24/31 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeinen.

Usein huulet töröllään poseeraavista nuorista naisista myös, että luulevat itsestään liikoja.

Vierailija
25/31 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kenellekän tuosta pahamieli tulee. Lähinnä ihmetyttää ihmisen itseriittoisuus. Maailmassa on paljon kauniimpia asioita, kuin se oma pärstä mikä ei ole enään niin nuori.

Vierailija
26/31 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duckface ilme on jotain ihan kauheaa😆

Vierailija
27/31 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kutita mun pyllyä. Toki jos kaikki kuvat on lähes identtisia (edes paita ei vaihdu) niin sitten ehkä kummastuttaa.

Vierailija
28/31 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hänen elämänsä on todella tylsää, jos ei muuta kuvattavaa ole kuin oma pärstäkerroin. Eikä mielikuvitusta.

Vielä enemmän ihmettelen niitä, jotka seuraavat julkkiksia, joiden instassa on pelkkiä omakuvia ja mainoksia. Mitä siitä saa?

Vierailija
29/31 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä tuli puuhiksen_enkelit tästä mieleen. Amatööri"mallit" hakee huomiota vähäisellä pukeutumisella, antaa lähinnä halvan vaikutelman itsestään.

Vierailija
30/31 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Lopetan seuraamisen jos alkaa ärsyttämään.

Vierailija
31/31 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oman kylä kauneudeksi kutsuu itseään niin, pissiä päässä?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi