Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mikä siinä on että toisinaan voi juoda teetä tyhjään mahaan ja toisinaan ei?
30.05.2021 |
Paastota yritän. Välillä kun juo teetä tyhjään mahaan, niin tulee niin paha olo, että saa oikeasti taistella ettei oksenna. Hankala siinä sitten yrittää syödä jotain että olo paranisi. Toisinaan sitten ei tule mitään ja voi juoda tyhjään mahaan teetä monta kuppia. Vihreässä ja mustassa teessä molemmissa sama vaikutus.
Kommentit (1)
1/1
|
30.05.2021 |
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa