Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivatko pojat eilen Vanhalla kuvaamassa kenties uutta musiikkivideota? Ja kuulemma menossa oli mukana joku special guest?
Jos mä kirjoitan tähän, että juu, IG:ssä on kuvia siitä ja Damiano on se special guest, niin dam(i)aniacsit nostavat tämän ketjun 3000 iiiiiiiik!-viestiin puolessa tunnissa :D
Jos koko bändi olisi eilen ollut Vanhalla, niin luulisi että instassa olisi muutakin kuin kuva pelkästä Joelista. Joelilla taitaa nyt mennä aika kovaa! Toivottavaati ei liian kovaa!
Ihan kaikki olivat siellä, meikki- ja hiustiimiä myöten.
OMG!OMFG! Ihan tässä vaan Damian... öööh... kaverin puolesta kyselen onko kellään meikki- ja hiustiimin IG-kuvia tai niitten isoäitien kissojen tai koirien IG-nimiä linkata tänne. Olis niinku pikkuisen kiitollinen se Damia... siis mun se kaveri.
Juu, pikkuisen JOIN, mutta vettä vaan.
Lol jossain oli video missä pojat on meikki- ja hiustiimin käsittelyssä. Löydät sen varmaan jostain BC:n ig-fanitililtä ja youtubessa oli myös, sekä video poikien livestä minkä pitivät siellä Vanhalla. En etsi sulle linkkejä, etsi itse
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivatko pojat eilen Vanhalla kuvaamassa kenties uutta musiikkivideota? Ja kuulemma menossa oli mukana joku special guest?
Jos mä kirjoitan tähän, että juu, IG:ssä on kuvia siitä ja Damiano on se special guest, niin dam(i)aniacsit nostavat tämän ketjun 3000 iiiiiiiik!-viestiin puolessa tunnissa :D
Jos koko bändi olisi eilen ollut Vanhalla, niin luulisi että instassa olisi muutakin kuin kuva pelkästä Joelista. Joelilla taitaa nyt mennä aika kovaa! Toivottavaati ei liian kovaa!
OMG!OMFG! Ihan tässä vaan Damian... öööh... kaverin puolesta kyselen onko kellään meikki- ja hiustiimin IG-kuvia tai niitten isoäitien kissojen tai koirien IG-nimiä linkata tänne. Olis niinku pikkuisen kiitollinen se Damia... siis mun se kaveri.
Lol jossain oli video missä pojat on meikki- ja hiustiimin käsittelyssä. Löydät sen varmaan jostain BC:n ig-fanitililtä ja youtubessa oli myös, sekä video poikien livestä minkä pitivät siellä Vanhalla. En etsi sulle linkkejä, etsi itse
Pyysinkö sinua etsimään linkkejä?
No en.
Helteellä kannattaa huolehtia riittävästä nesteen saannista, ettei muutu ilkeäksi ja tyhmäksi persoonaksi.
Eiks ne lupailleet syksylle uutta singleä ja ens vuodelle uutta levyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysinkö sinua etsimään linkkejä?
No en.
Helteellä kannattaa huolehtia riittävästä nesteen saannista, ettei muutu ilkeäksi ja tyhmäksi persoonaksi.
En ilkeillyt, totesin vaan ja kerroin mistä saattaa löytyä jos kiinnostaa etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Eiks ne lupailleet syksylle uutta singleä ja ens vuodelle uutta levyä?
En malta odottaa, pojathan puhuivat jo euroviisujen aikaisissa haastatteluissa, että seuraava sinkku on jo valmiina tai ainakin vahvasti tekeillä.
Jossain haastattelussa puhuivat uudesta singlestä, että se tulee olemaan energinen, mutta eri tavalla kuin dark side. Se ei ole niin "boostattua" energiaa vaan ennemmin raakaa voimaa. Mielenkiintoista kuulla millainen on. Seuraavan julkaisun voisi kuvitella olevan todella ratkaisevassa roolissa siinä, kuinka hyvin bändi pystyy vakauttamaan dark siden myötä tulleen hypen.
En tiedä uudesta singlestä, mutta vilkaiskaapa Joonas Porkon instaa.
Otti opikseen vinkin hanpaiden pesusta..
Vierailija kirjoitti:
Jossain haastattelussa puhuivat uudesta singlestä, että se tulee olemaan energinen, mutta eri tavalla kuin dark side. Se ei ole niin "boostattua" energiaa vaan ennemmin raakaa voimaa. Mielenkiintoista kuulla millainen on. Seuraavan julkaisun voisi kuvitella olevan todella ratkaisevassa roolissa siinä, kuinka hyvin bändi pystyy vakauttamaan dark siden myötä tulleen hypen.
Myös se, miten rajat aukeavat, vaikuttaa. Bändi on livenä hyvä, ja live-esiintymisiä itsekin janoavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös se, miten rajat aukeavat, vaikuttaa. Bändi on livenä hyvä, ja live-esiintymisiä itsekin janoavat.
Keskiviikkona kai julkaisevat kesän keikkoja ja euroopan rundia on suunnitteilla, sormet ristiin, että pojat pääsevät keikoille!
Oliko joku jo selvittänyt tuolla Euroviisu-ketjussa loppujenkin jätkien horoskoopit? No tässä tulee mikäli joitain kiinnostaa :)
Joel ja Joonas on vaakoja. Aleksi ja Olli skorpioneja. Niko on kauris ja Tommi rapu.
Todella mahtavaa kuulla kohta uutta tuotantoa, vaikka tavallaan heiltä on juuri tullut monta levyä "uutta" musiikkia ihmisten tietoisuuteen.
winner kirjoitti:
Todella mahtavaa kuulla kohta uutta tuotantoa, vaikka tavallaan heiltä on juuri tullut monta levyä "uutta" musiikkia ihmisten tietoisuuteen.
Jep! Kuuntelin tuossa juuri eilen koko Blind Channelin tähänmennessä ilmestyneen tuotannon joten nyt vain odottamaan että uutta tulee :D
Mulla meni viime yö heitä kuunnellessa, kun en kuumuudelta pystynyt nukkumaan.
Tuohon ensimmäiseen Allas Pool konserttiin K-18 elokuussa oli vielä muutama tunti sitten lippuja myynnissä. Saaneet lisäpaikkoja. Vink vink! Join!
Piti tulla tänne kertomaan, että tein tossa äsken iltalehden juhannusheila-testin ja tulos oli Niko :D Että laitappa moilanen koodia, täällä on kaljat kylmässä :D
Muita, jotka kokeneet myötähäpeää poikien pressitilaisuuksista? Jatkuvaa kiroilua aurinkolasit päässä...
Vierailija kirjoitti:
Muita, jotka kokeneet myötähäpeää poikien pressitilaisuuksista? Jatkuvaa kiroilua aurinkolasit päässä...
Mun mielestä ihan hauskaa. Pojat oli just tulleet juhlimasta upeaa viisumenestystään olemattomilla yöunilla. Siihen nähden ihan tarpeeksi skarppeina olivat. Itseäni ei myöskään häiritse siellä täällä vilahtavat kirosanat, kunhan muuten on asialliset puheet eikä mitään törkyjuttuja. Nämä pojat ovat mielestäni useasti puhuneet todella fiksuja mm. mitä tulee muiden vähättelemiseen ja mollaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Piti tulla tänne kertomaan, että tein tossa äsken iltalehden juhannusheila-testin ja tulos oli Niko :D Että laitappa moilanen koodia, täällä on kaljat kylmässä :D
Sama tulos, joudutaan nyt jakamaan.