Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos winner onkin joku bc tyypeistä?
T:salaliittoteoria
Ne on kyllä täysiä sekopäitä, mutta ei nyt umpihulluja sentään. Tai varsinkaan noin ilkeitä.
30+ wax figure oli kyll aika ilkeä kommentti 😏
Little red ridinghood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos winner onkin joku bc tyypeistä?
T:salaliittoteoria
Ne on kyllä täysiä sekopäitä, mutta ei nyt umpihulluja sentään. Tai varsinkaan noin ilkeitä.
30+ wax figure oli kyll aika ilkeä kommentti 😏
Aivan, totta.
Mihin aikaan bändi esiintyy Ylen Areenassa?
Vierailija kirjoitti:
Joel on niin söpö😋
Kerrankaan ei tarvinut viisuissa hävetä. Vuoden positiivisin asia suorastaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel on niin söpö😋
Kerrankaan ei tarvinut viisuissa hävetä. Vuoden positiivisin asia suorastaan!
BC on ollut tämän typerän vuoden paras asia. Toukokuusta saakka on ollut kuin joku olis laittanut valot palamaan.
Kiitos bc tästä vuodesta ♥️♥️♥️ Teidän musa tuo niin paljon voimaa ja energiaa elämään. No juu, ei se Joel sitä yhtään vähempää myöskään ole tuonut ♥️
Mitä mieltä poikain laulusta eilettäin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä poikain laulusta eilettäin?
Ihan kuin olisi sound-check jäänyt tekemättä. Miksaajatkin taisivat nukkua, ja Alex näytti hetken aikaa siltä, että olisi mieluummin ollut jossain muualla. Tämän olen jo kommentoinut toiseen, koko konserttia koskevaan ketjuun tällä palstalla.
Joel kuulemma nähty yöllä jonkun blondin kanssa, kenen? Punahilkan? 😂
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sillä niitä blondeja piisaa ihan vaikka jokaoselle yölle. Ihme on ollutkin, ettei seiskassa ole vielä kuvia. Ihan mutuilua siis tämä.
En valitettavasti ollut minä :D vaikka en sitä täällä kertoisi, jos olisin ollut.
Sain miehen viimein kuuntelemaan bc eilisen konsertin myötä tv:stä. Se äänentoisto oli niin luokattoman huonoa, että sai kundit kuulostamaan todella huonolta. Tai en tiedä mikä oli syy, mutta ainakin Joelin laulu kuulosti heikolta aika ajoin. Mies katosi nauraen nopeasti olkkarista. Harmi.
Kuulosti kyllä äänenlastu huonolta, samaa mieltä 👆
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sillä niitä blondeja piisaa ihan vaikka jokaoselle yölle. Ihme on ollutkin, ettei seiskassa ole vielä kuvia. Ihan mutuilua siis tämä.
En valitettavasti ollut minä :D vaikka en sitä täällä kertoisi, jos olisin ollut.
Oletko nyt ihan sydänsuruissa, kun Joelilla onkin jo joku nainen? Mikähän blondi se on ollut, seurusteleeko se sittenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt ihan sydänsuruissa, kun Joelilla onkin jo joku nainen? Mikähän blondi se on ollut, seurusteleeko se sittenkin?
Ai siis sydän syrjällään täällä ihmisestä ketä en tunne, eikä hän tiedä edes minun olemassaoloani? Tai edes mikä on todennäköisyys sille, että edes tapaisin hänet koskaan. 😂 joo, totally heartbreakin here!
No en tietenkään! Sanon vain että lucky girl, kuka sit on ollutkin.
Pojat yrittävät esittää koviksia, surkeaa möykkäämistä ja apinamainan lavaesiintyminen, nauramme sille. Teinit tykkäävät varmaan.
Ilmeisesti joku 20v 😂😂 Tällä vuosituhannella syntynyt, eiiiiih.