Millainen mielentila?
Kommentit (7)
Minulla tympivä. Sukulainen soitti juhlista joihin pitäi si mennä. Ei huvittaisi hevon peen vertaa.
jos olen surullinen lähden ulos yksin kävelee kellon ajasta huolimatta.Huomaa luonon ,sen kauneuden ja ajatukset muutuu positiivisemaksi.linnut laulavat viellä ja todella aurinko on viellä taivaalla.Kielot on nupuilaan.Ei tarvii asua maalla ihan kivikylässä lähiön on luonto,polkua ymm.Enkä yhtän sano tuo näsäviisaasti.Sillä olen kuolemalle menetänyt parhan ystäväni,sukulaisia ymm. 1vuoden 3kk. aikana ja en enää pysy mukana kuka kuoli,on elossa?Mutta hengitän ..
Vierailija kirjoitti:
jos olen surullinen lähden ulos yksin kävelee kellon ajasta huolimatta.Huomaa luonon ,sen kauneuden ja ajatukset muutuu positiivisemaksi.linnut laulavat viellä ja todella aurinko on viellä taivaalla.Kielot on nupuilaan.Ei tarvii asua maalla ihan kivikylässä lähiön on luonto,polkua ymm.Enkä yhtän sano tuo näsäviisaasti.Sillä olen kuolemalle menetänyt parhan ystäväni,sukulaisia ymm. 1vuoden 3kk. aikana ja en enää pysy mukana kuka kuoli,on elossa?Mutta hengitän ..
Ikävää, menetykset. Ilta on valkeankuulas. Omenapuunkukat vaaleaa vihreyttä vasten.
Lähden kokonaan uuteen elämään, poistun kotelosta joka kävi ajat sitten ahtaaksi.
Katselen kuistilla, kevätperhoset lepattaa.
Metelöivä moottoripyörä kiitää jonnekin, puikoissa eazy rider.
Suuntana mystinen itä...
V*ttuuntunut! Toi spämmääjä häiriköi yms.
Vähän ärsyyntynyt ja väsynyt.
Riitaa miehen kanssa, mies häipyi kesken riidan ja nyt yritän olla syyttämättä itseäni.
Syyllinen ja häpeilevä.