Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko yliherkkä ja mitä tekisitte?

Vierailija
29.05.2021 |

Nuorin lapsi on 17 v ja lukion koeviikko menossa. Isänsä on tuurijuoppo ja varmaan sen takia poika ei ole ollut isän luona yötä kuukausimääriln, ovat vaan tavanneet päiväseltään. Nyt joudumme olemaan remontin takia poissa kotoa runsaan viikon. Itse olen menossa mökille mutta lapsi ei voi olla mukaan koulun takia, vaan ilmoitti menevänsä isän luo ja sopivat että isä hakee hänet ja tavarat huomenna iltapäivällä.
Nyt isä on jo pari kertaa soittanut baarista, mainitsi vielä että hänellä on maanantai ja tiistai vapaata töistä.
Isän juominen ainakin meidän avioliiton aikaan oli sellaista että kaatuilee, satuttaa itseään, lompakko katoaa ja mitä milloinkin.
Olen tässä aika epäileväinen huomisen suhteen, ja mietin pitääkö keksiä joku varasuunnitelma.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasuunnitelma. Voisiko n uori asua kaverinsa luona vähän aikaa? Annat ruokarahaa mukaan. On riski, että isä ajaa humalassa.

Vierailija
2/3 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yliherkkä vaan huolehdit nuoresta kuten pitääkin. En päästäisi isälle noin pitäksi aikaa varsinkaan kun muutenkaan ei ole siellä pitkä aikoja ollut. Saakohan siellä edes ruokaakaan. Ainakin joutuisi katselemaan kännäävää isää, ei hyvä.

Kaverin luokse majoittuminen on hyvä ajatus. Tai teille molemmille airbnb kotikaupungista viikoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono idea ylipäätäänkin mennä tuollaisen isän luo. Lukion koeviikko on tärkeä, menestyminen vaikuttaa jatko-opintoihin pääsyyn. Ja onko tuo edes turvallista? Viisasta kehittää varasuunnitelma.