Pomo from hell, mutta mahtavat työkaverit. Jatkaisitko paikassa?
Ailahtelevainen, kiivas, ilkeä pomo, jonka kanssa pitää tehdä yhteistyötä päivittäin (olen hänen assarinsa), mutta mahtavat työkaverit, jotka piristävät päivää. Ahdistusoireet jo fyysisiä. Univaikeudet. Masennusta.
Lähdenkö?
Kommentit (5)
Meillekin tuli uusi pomo kolme vuotta sitten suoraan peräreiästä. Koska työyhteisö on muuten loistava, olen jaksanut. Yritän myös vältellä pomoa niin pitkälti kuin mahdollista ja jätän huomiotta hänen typerimmät aivopierumääräyksensä.
Periaate on: katsotaan, kumpi meistä kestää talossa eläkeikään asti. Ainakin 20 vuotta koitosta edessä. Pyrin olemaan samanlainen tikku peessä hänelle kuin hän on minulle.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin ehdottomasti. Oireesi ovat jo vakavia ja olet varmasti matkalla kohti työuupumusta. Pelastaudu ihmeessä hyvän sään aikana.
Olen samaa mieltä. On lisäksi selkä ihan jumissa, rytmihäiriöitä (hyvänlaatuisia, mutta kertoo kuitenkin stressistä), paniikkikohtauksia... olen vain sinnitellyt kivan työyhteisön takia. Ap
Todellakin lähdet. Tilanne ei tule muuttumaan muilta osin, kuin että alat voida entistä huonommin mitä pidempään jatkat.
Sun tunne sanoo jää, mutta järki ja kroppa sanoo lähde. Kuuntele järjen ääntä ja tottele kroppaa, SE tietää paremmin kuin tunteellisesti osaa ajatella.
Lähtisin ehdottomasti. Oireesi ovat jo vakavia ja olet varmasti matkalla kohti työuupumusta. Pelastaudu ihmeessä hyvän sään aikana.