Sensuuríkulttuuri on tehnyt tehtävänsä. Palstalla on hiljaista kuin huopatossutehtaalla
Ja kun sama meininki näyttää jatkuva, niin ei ole vaikeaa päätellä, ettei tästä ole parin vuoden päästä juuri mitään jäljellä. Vauva vaikenee.
Well done Sanoma. 👏👏👏
Kommentit (6)
Ajat muuttuu. Asioista voisi tietty puhua asiallisesti, jolloin moni ketju jopa saattaisi pysyä. Mutta sehän nyt on aivan utopistinen ajatus että ihmiset siihen pystyisivät.
Miten voi olla että et ymmärrä että juuri sinun riehuminen ajaa ihmisiä pois jos jokin. Esim minut. Olen oikeasti vähentänyt palstailija koska en jaksa teitä palstahullut. Ootte liian sairaita ja teitä on liikaa. Miten te ette itse tajua sitä?
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla että et ymmärrä että juuri sinun riehuminen ajaa ihmisiä pois jos jokin. Esim minut. Olen oikeasti vähentänyt palstailija koska en jaksa teitä palstahullut. Ootte liian sairaita ja teitä on liikaa. Miten te ette itse tajua sitä?
Kuka nyt on riehunut? Ap
Palstalla on hiljaista siksi, kun ihmiset viettävät kesäpäiviä ulkona.
Monet ovat lisäksi juuri tänä vkonloppuna ostamassa vaatteita ensi lauantain yo- ja muihin valmistumisjuhliin.
Ja ostamassa lahjoja samoin.
Perheiden pitää uudistaa vaatevarastoaan ihan lapsista alkaen, että kehtaa mennä muiden sukulaisten pariin juhlimaan.
Erittäin suuri osa suomalaisista viettää myös vkonloppua mökeillään, eikä siellä ole aikaa tälläisille humpuuki palstoille.
Mä olen palstaillut täällä noin 15 vuotta. Vielä kymmenisen vuotta sitten tää oli ihan paras paikka saada vertaistukea (milloin missäkin asiassa), saada tietoa monesta erityisestäkin asiasta, ja jotkut viestiketjut oli myös hiton hyvää viihdykettä.
Nyt modella keulii välillä ihan täpöllä. Asiapitoisiakin ketjuja poistetaan, mut esim. sitä poikavauvahullua ei saada bannattua mitenkään. Aloittajan mainitsema alasajo vaikuttaa ihan itsestään selvälle. Harmi sinänsä :(
Jep tosi hiljaista.
Aikoinaan tämä oli Suomen suosituin keskustelufoorumi. Ainoa Sanoman sivu, jolla vielä riitti kävijöitä.