Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasvaimusta kokemuksia

Vierailija
29.05.2021 |

Onko kellään kokemuksia rasvaimusta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Vatsan alueelta kauan sitten. Vaikea saada tasainen tulos. Ja sen kirurgi sanoi itsekin, mutta että ajan kanssa tasoittuu, osin tasoittui, mutta osin ei. Suomessa tehty, sen ajan paras kirurgi Annankadulla. Nyt jo eläkkeellä. 

Jos nyt katson taaksepäin, jos olisin saanut sen 5-8 kiloa pois laihduttamalla, elämäntapamuutoksella pysyvästi pysymään pois. Olisi parempi ratkaisu.

Toisaalta nyt kun rasvasolut on siltä vatsan alueelta poistettu, vaikka sairauden takia tilapäisesti lihoin, kumpu ei kasvanut, vaan olen ollut sutjakka rasvaimusta lähtien aina.

Jos ja kun menet, muista että se jälkihoito ja tiukka sitominen ohjeiden mukaan on ensiarvoisen tärkeä asia hyvän lopputuloksen saamiseksi.

En edelleenkään menisi muualla kuin Suomessa ja Suomessa koulutuksen saaneen kirurgin pakeille.

Vierailija
2/2 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. En uskaltaisi mennä muualle kuin Suomeen. Olen harkinnut Helsingissä olevaa Plastic surgery centeriä. Tehtiinkö sinulle rasvaimu koko vatsan osalle? Minulla olisi vatsan lisäksi myös tarvetta selän puolella. Kauanko kesti toipua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla