Tilillä 450 e ja palkka tulee kesäkuun 15.
Pärjäisitkö sinä tuolla rahalla? Kaikki laskut on maksettu.
Kommentit (13)
Pari viikkoa 450e. Hyvin pärjäisin, mulle ei näin työttömänä jää edes kuukaudeksi tota summaa käyttöön.
Pärjään normaalisti. Elätän myös 2 teiniä sillä. Nyt vaan pitää valmistella rippijuhlat, hankintoja ja esivalmisteluja teen jo ennen tilipäivää, saattaa olla että menee luotolle hieman. Vaatteet on jo ostettu, kengät pitäis itselle vielä hommata.
Jos laskut on maksettu niin ihan hyvin pärjää ja jää ylikin, jos vain ruokaa tarvitsee ostaa.
Ihan normaali tilanne, meille palkka tulee molemmille juuri tuolloin 15.6 ja tilillä nyt yhteensä 500e, 2 aikuista ja 2 lasta. Ei tee edes tiukkaa.
Toki meillä on puskuritili varmuuden vuoksi, mutta ei siihen koskaan tarvitse kajota, tuolla ostaa jokusen viikon ruuat ihan helposti koko perheelle.
Mulla jää vuokran jälkeen saman verran kuukauden rahoiksi, joten kaksi viikkoa pärjäisin noilla rahoilla helposti ja voisin vaikka käydä viihteelläkin.
Juu, riittäisi todennäköisesti pidemmänkin aikaa, ehkä kuukauden normaalisti. Jos pakko olisi, niin ehkä kaksi kuukautta, mutta se ei kyllä olisi enää kivaa...
Moni maksaa laskunsakin tuosta ja ostaa ruokaa sitten, jos jotakin jää.
ei minulla ole koskaan tilannetta että rahaa ei tulisi kahteen viikkoon. Kyllä rahaa pitää saada joka viikko.
Ruoka ja bensat 2 viikoksi. Ei mitään paniikkia. Melko lähellä normibudjettiani (2+1 ruuat, oman auto bensa, pienet huvit ja hankinnat) 1000€/kk.
Vierailija kirjoitti:
ei minulla ole koskaan tilannetta että rahaa ei tulisi kahteen viikkoon. Kyllä rahaa pitää saada joka viikko.
Miksi ihmeessä? Monet saa palkan kerran kuukaudessa, ei siinä ole mitään ihmeellistä ettei kaikkea laita menemään heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Monet saa palkan kerran kuukaudessa, ei siinä ole mitään ihmeellistä ettei kaikkea laita menemään heti.
Niin minäkin saan palkan kerran kuukaudessa. Ihanko oikeasti te elätte YHDEN tulolähteen varassa.
Maksaisin ehkä pari-kolme laskua etukäteen pois.