Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilillä 450 e ja palkka tulee kesäkuun 15.

Vierailija
29.05.2021 |

Pärjäisitkö sinä tuolla rahalla? Kaikki laskut on maksettu.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin ehkä pari-kolme laskua etukäteen pois.

Vierailija
2/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa 450e. Hyvin pärjäisin, mulle ei näin työttömänä jää edes kuukaudeksi tota summaa käyttöön.

Vierailija
4/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään normaalisti. Elätän myös 2 teiniä sillä. Nyt vaan pitää valmistella rippijuhlat, hankintoja ja esivalmisteluja teen jo ennen tilipäivää, saattaa olla että menee luotolle hieman. Vaatteet on jo ostettu, kengät pitäis itselle vielä hommata.

Vierailija
5/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laskut on maksettu niin ihan hyvin pärjää ja jää ylikin, jos vain ruokaa tarvitsee ostaa.

Vierailija
6/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali tilanne, meille palkka tulee molemmille juuri tuolloin 15.6 ja tilillä nyt yhteensä 500e, 2 aikuista ja 2 lasta. Ei tee edes tiukkaa.

Toki meillä on puskuritili varmuuden vuoksi, mutta ei siihen koskaan tarvitse kajota, tuolla ostaa jokusen viikon ruuat ihan helposti koko perheelle.

Vierailija
7/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää vuokran jälkeen saman verran kuukauden rahoiksi, joten kaksi viikkoa pärjäisin noilla rahoilla helposti ja voisin vaikka käydä viihteelläkin.

Vierailija
8/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, riittäisi todennäköisesti pidemmänkin aikaa, ehkä kuukauden normaalisti. Jos pakko olisi, niin ehkä kaksi kuukautta, mutta se ei kyllä olisi enää kivaa...

Vierailija
9/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni maksaa laskunsakin tuosta ja ostaa ruokaa sitten, jos jotakin jää.

Vierailija
10/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minulla ole koskaan tilannetta että rahaa ei tulisi kahteen viikkoon. Kyllä rahaa pitää saada joka viikko.

Vierailija
11/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka ja bensat 2 viikoksi. Ei mitään paniikkia. Melko lähellä normibudjettiani (2+1 ruuat, oman auto bensa, pienet huvit ja hankinnat) 1000€/kk.

Vierailija
12/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei minulla ole koskaan tilannetta että rahaa ei tulisi kahteen viikkoon. Kyllä rahaa pitää saada joka viikko.

Miksi ihmeessä? Monet saa palkan kerran kuukaudessa, ei siinä ole mitään ihmeellistä ettei kaikkea laita menemään heti.

Vierailija
13/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Monet saa palkan kerran kuukaudessa, ei siinä ole mitään ihmeellistä ettei kaikkea laita menemään heti.

Niin minäkin saan palkan kerran kuukaudessa. Ihanko oikeasti te elätte YHDEN tulolähteen varassa.