Aloitin tri Tolosen nesteenpoistokuurin 2 vko sitten ja nyt paino tippunut 3 kg, sattumaa vai ei?
Normaalit ruokatottumukset enkä ole ehtinyt mihinkään urheilemaankaan tässä. Joskus voi jäädä joku pilleri välistäkin kun unohtuu (2 pitäisi ottaa päivässä)
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen kuuri?
Ihan vaan että 1 tabl aamuin illoin. Onkohan tuossa nyt 100 tabl tuossa paketissa niin sen ajattelin syödä loppuun
Voihan sitä nestettä poistua, mutta se tulee kyllä sitten takaisin kuurin loputtua.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä nestettä poistua, mutta se tulee kyllä sitten takaisin kuurin loputtua.
Ai miten niin? Kyllähän montaa lääkettäkin käytetään vain hetken aikaa eikä pysyvänä (toki tuo on luontaistuote)
Saman vaikutuksen saa syömisiä muuttamalla, eikä turvotus palaa kun ei ole "kuuri"
Eikai se nyt sattumaa ole että nestettä poistuu ja vaaka näyttää vähemmän.
Nesteenpoistoon mitään pillereitä tarvita. Jättää pois sokerit ja viljat, syö kaalia, ananasta, mansikkaa, vihreää omenaa, vihreää teetä.
Mutta jos läskiä haluaa poistaa niin jatkaa vaan yllä olevalla linjalla senkin jälkeen, kun on nestelasti purkautunut.
Siinä on magnesiumia joka voi auttaa turvotukseen. Itse söisin kyllä pelkästään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin? Kyllähän montaa lääkettäkin käytetään vain hetken aikaa eikä pysyvänä (toki tuo on luontaistuote)
No kuule, sun perusongelma eli ylipaino ei muutu nesteeksi. Se on edelleen rasvana kudoksissasi.
Mistä lie nesteturvotuksesi johtuukaan, sen syy ei millään tolosnapeilla katoa. Munuaisten ja/tai sydämen vajaatoiminta???
Minulla on näitä tanakoita tuttavia, jotka ovat 40 vuotta milloin milläkin ihmepillerillä laihduttaneet. Yhtään eivät ole laihtuneet, kukkaro vain kärsii.
Joistain luontaistuotteista kärsii elimistö. On todettu maksavaurioita jne. Niitä kun ei kukaan testaa eikä valvo, lisäravinteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule, sun perusongelma eli ylipaino ei muutu nesteeksi. Se on edelleen rasvana kudoksissasi.
Mistä lie nesteturvotuksesi johtuukaan, sen syy ei millään tolosnapeilla katoa. Munuaisten ja/tai sydämen vajaatoiminta???
Minulla on näitä tanakoita tuttavia, jotka ovat 40 vuotta milloin milläkin ihmepillerillä laihduttaneet. Yhtään eivät ole laihtuneet, kukkaro vain kärsii.
Joistain luontaistuotteista kärsii elimistö. On todettu maksavaurioita jne. Niitä kun ei kukaan testaa eikä valvo, lisäravinteita.
No ei kyllä mitä tahansa pilleriä saa kaupatkaan myydä. Eikä mulla todella mitään läskiylipaino edes ole, muutamista kiloista kyse vain
Hei, ymmärrä nyt että nesteenpoisto on eri asia kun pysyvä laihtuminen. Rasva on ja pysyy eikä liiku mihinkään ilman pysyviä elintapojen muuttamista. Kun kuurin lopettaa, vaaka näyttää pian ihan samaa kuin ennen kuuria. Nesteenpoistajien pitkäaikainen käyttö voi olla hengenvaarallista.
Minkälainen kuuri?