Muistatko Hannun ja Kertun piparit?
Tajusin, että ei oo pitkään aikaan näkynyt enää! Lapsuuden suosikin valmistus taidettu lopettaa :(
Kommentit (23)
Juu just niitä! Ja jotain nonpparellejä tms siinä päällä
Joo :) Mulla oli lapsuudessani kylä, jossa tarjottiin noita ja mukaan kotiin lähtiessa sai lainaksi c-kasetille nauhoitettuja Noita Nokineniä
Minä kaipaan Kaunis Veera -keksejä :D
Niitä on jollain eri nimellä ja pienempiä nykyään. Jotain prinsessakeksejä. Mut ei ne ihan niin hyviä oo.
Kertun piparin minä vielä ymmärrän, mutta Hannun pipari on taas jotain ihme sukupuolenvaihdosjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Joo :) Mulla oli lapsuudessani kylä, jossa tarjottiin noita ja mukaan kotiin lähtiessa sai lainaksi c-kasetille nauhoitettuja Noita Nokineniä
Olet onnekas, harvalla on edes aikuisena oma kylä, saati sitten jo lapsena.
Onko Carnevaleja vielä? Ysärillä niitä oli joka synttäreillä ja inhosin sitä kuorrutteen makua yli kaiken. Mutta pakko niitä oli silti ahmia..
Vierailija kirjoitti:
Onko Carnevaleja vielä? Ysärillä niitä oli joka synttäreillä ja inhosin sitä kuorrutteen makua yli kaiken. Mutta pakko niitä oli silti ahmia..
Ja nämä olivat lisäksi ihan kivikovia 😝
Kristallipiparit oli hyviä. Ohuita ja rapeita. Oli myös samantapaisia ilman sokeripintaa, eivät olleet ihan yhtä hyviä.
Vierailija kirjoitti:
^Ba-dum-tss #6
Hieno kommentti Hermanni.
Vierailija kirjoitti:
Niitäkin on eri nimellä ja täytteillä. Kaakao, mustikka, vadelma... En saa nimeä mieleen, mutta löytyy kaikista kaupoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitäkin on eri nimellä ja täytteillä. Kaakao, mustikka, vadelma... En saa nimeä mieleen, mutta löytyy kaikista kaupoista.
Nyt muistan, Ballerina.
Ilmeisesti nimi vaihdettiin prinsessakekseiksi, koska lapset eivät enää tunne Hannu ja Kerttu -satua (!?!?!)
Vierailija kirjoitti:
Kristallipiparit oli hyviä. Ohuita ja rapeita. Oli myös samantapaisia ilman sokeripintaa, eivät olleet ihan yhtä hyviä.
Oliko ne samantapaiset Hienohelma-pipareita?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti nimi vaihdettiin prinsessakekseiksi, koska lapset eivät enää tunne Hannu ja Kerttu -satua (!?!?!)
Kuulostaa huhupuheelta, vaikka onhan näitä lakupötkökeissejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä olivat lisäksi ihan kivikovia 😝
Kuori oli kova, mutta suli ihanasti kielelle.
Keksi pehmeni helpommin.
Vaaleanpunaista kuorrutetta?