Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vesa Keskisen ja Janen vuorovaikutus onnistuu aivan hyvin englanniksi

Vierailija
28.05.2021 |

Katsokaapa tätä!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis Keskisen rahoilla saavan paremman näköisen muijan kehitysmaasta.

Vierailija
22/30 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus toivon että minulla ja vaimolla ei olis yhteistä kieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:d

Vierailija
24/30 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Jane ja lapset ovat päässeet palaamaan koronan runtelemasta Brasiliasta?

Vierailija
25/30 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh

Vierailija
26/30 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo on ihan hyvännäköinen, varsinkin suomalaisiin naisiin verrattuna.

Vierailija
27/30 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesalle sattui pikku moka siellä brasiliassa; ei tajunnut että siellä ihan oikeasti rikkaat kulkevat helikopterilla ostoksille (oman talon katolta ostoskeskuksen hekotasanteelle), eivätkä katuja pitkin, niin kuin täällä härmälandiassa. Sai sitten paikallisen pikkurikollisen kimppuunsa ja menettikö käteisvarat, no ainakin turpaan tuli.

No, ens kerralla sitten viisaampana.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000233503.html

Vesa Keskinen palasi noin viikko sitten lomalta Fortalezasta. Hän kertoo paikan olevan turvallinen, jos muistaa jättää arvoesineet hotelliin ja liikkua isommassa seurueessa.

- Tavallisena tallaajana siellä pärjää. Itse liikun rannalla ilman kelloa ja kännykkää. Taskussa on rahaa vain muutama euro ja päällä reikäinen t-paita, Keskinen kertoo.

Isolla porukalla kun menee ja ei pidä mitään muuta päällä kuin shortsit ja t-paidan niin tuollakin voi lomailla. Muuten tulee pistoolin perästä tai pesismailasta ja tavarat viedään.

Hieno maa.

Vierailija
28/30 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/200805267705968

Tosin Vesan entisellekin naisystävälle kävi noin.

Kyläkauppias Vesa Keskisen naisystävä, brasilialainen Natalia ryöstettiin aseella uhaten torstaina. Natalia nousi bussista fortalezalaisella sivukadulla yhdessä ystävättärensä kanssa hieman kymmenen jälkeen illalla, kun äkkiä nurkan takaa eteen ampaissut mies uhkasi naisia aseella.

– Mies hyppäsi eteemme ja osoitti minua pistoolilla. Hän komensi käskevällä äänellä antamaan laukkumme, Natalia kertaa kauhuillan tapahtumia Iltalehdelle.

Mies työnsi pistoolin kiinni Natalian otsaan, joten vaihtoehtoja naiset eivät edes harkinneet. Laukuista oli pakko luopua.

– Minulla ja ystävättärelläni ei ollut vaihtoehtoja. Laukut saatuaan ryöstäjä onneksemme hävisi yön pimeyteen.

"Maassamme ei kannata tehdä rikollisille vastarintaa, sillä se saattaa olla viimeinen kerta. Pistoolin kanssa ei kannata olal eri mieltä."

Kun ihmisillä ei ole ruokaa ja perusturvaa niin viime kädessä muita ihmisiä ryöstetään pienenkin saaliin vuoksi.

Vierailija
29/30 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/200805267705968

Tosin Vesan entisellekin naisystävälle kävi noin.

Kyläkauppias Vesa Keskisen naisystävä, brasilialainen Natalia ryöstettiin aseella uhaten torstaina. Natalia nousi bussista fortalezalaisella sivukadulla yhdessä ystävättärensä kanssa hieman kymmenen jälkeen illalla, kun äkkiä nurkan takaa eteen ampaissut mies uhkasi naisia aseella.

– Mies hyppäsi eteemme ja osoitti minua pistoolilla. Hän komensi käskevällä äänellä antamaan laukkumme, Natalia kertaa kauhuillan tapahtumia Iltalehdelle.

Mies työnsi pistoolin kiinni Natalian otsaan, joten vaihtoehtoja naiset eivät edes harkinneet. Laukuista oli pakko luopua.

– Minulla ja ystävättärelläni ei ollut vaihtoehtoja. Laukut saatuaan ryöstäjä onneksemme hävisi yön pimeyteen.

"Maassamme ei kannata tehdä rikollisille vastarintaa, sillä se saattaa olla viimeinen kerta. Pistoolin kanssa ei kannata olal eri mieltä."

Kun ihmisillä ei ole ruokaa ja perusturvaa niin viime kädessä muita ihmisiä ryöstetään pienenkin saaliin vuoksi.

Tätä kokoomus ja persut haluaa myös Suomeen.

Vierailija
30/30 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysmaasta ei kannata ottaa liian kaunista vaimoa. Vie kaiken mikä irti lähtee. Vesa on viisas mies.