lääkärini tepasteli uimahallissa vastaan speedoissa
Oli pikkuset speedo uimahousut jalassa mies lääkäri. Olin hänen asiakkaana, kun kävin jälkitarkastuksessa. Ei moikannut mua uimahallissa vaikka selkeesti tunnisti
Kommentit (22)
0/5
Hanki AP mielikuvitus, aivot ja elämä.
Ehkä ei sittenkään tunnistanut, kun et nyt ollut alapää paljaana.
Nyökkäsin ja hymyilin. Ei ollut lapsia, koska tietääkseni sinkku lääkäri. Sellainen jo hiemab harmaantunut vanhempi mies.
Ap
No en minäkään vapaalla tervehdi asiakkaitani. Ei todellakaan kiinnosta. T. Lääkäri
Ehkä se jäi vaan tuijottamaan sun utareita ja unohti tervehtiä.
Arabit vie työpaikat yritykset ja rahat jo ovat myymässä käsitöitä ja kukkia naiset sivuutettu. Ja lääkärit hengaa uimahallilla vaikka tervarijonot kasvaa...
Vierailija kirjoitti:
No en minäkään vapaalla tervehdi asiakkaitani. Ei todellakaan kiinnosta. T. Lääkäri
Älä yritä, nuoria kauniita naisia tervehdit kuitenkin.
Itse olen psykologi ja joskus on käynyt niin, että kuntosalin saunan lauteilla sattunut oma potilas vastaan. On kyllä hiukkasen kiusallinen tilanne ihan suoraan sanottuna, mutta minkäs tuolle mahtaa 😄
En myöskään tervehdi vapaa-ajalla potilaitani ainakaan mitenkään näkyvästi, ellei potilas tule itse tervehtimään. Katson, että vaitiolovelvollisuuden puitteissa minun kuuluu olla tuomatta esille, että tunnemme, etenkin jos minulla tai hänellä on jotain seuraa mukana. Tietysti jos potilas ottaa itse kontaktia niin tervehdin ja joskus on jääty jutullekin.
Lääkäri ei koskaan tervehdi potilaita ensin, jos potilas tervehtii, lääkäri vastaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri ei koskaan tervehdi potilaita ensin, jos potilas tervehtii, lääkäri vastaa siihen.
Ja vain nyökkäyksellä. Rauhallisella tyylekkäällä pienellä eleellä.
:P