Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merja Larivaaran ongelmat Oulussa, osa miljoona

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran tehnyt Suosalon kanssa töitä ja oli kyllä mäntein, ylimielisin ja inhottavin näyttelijä jonka olen tavannut. Ja tein kuitenkin vuosia erilaisia projekteja eri näyttelijöiden kanssa.

Hämmästyttävää! Olen saanut hänestä niin joviaalin kuvan. No, kerran olen livenä jutellut. Osaatko kertoa esimerkkejä, miten oli mäntti ja inhottava?

Purjehti sisään, ei ottanut mitään ohjeita vastaan, hän tiesi kaiken ja purjehti pois.😂

Vierailija
42/49 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran tehnyt Suosalon kanssa töitä ja oli kyllä mäntein, ylimielisin ja inhottavin näyttelijä jonka olen tavannut. Ja tein kuitenkin vuosia erilaisia projekteja eri näyttelijöiden kanssa.

Kerro lisää? Haastatteluissa antaa itsestään kuvan hiljaisena mutta mukavana introverttina, ja minä olen uskonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävää! Olen saanut hänestä niin joviaalin kuvan. No, kerran olen livenä jutellut. Osaatko kertoa esimerkkejä, miten oli mäntti ja inhottava?

Purjehti sisään, ei ottanut mitään ohjeita vastaan, hän tiesi kaiken ja purjehti pois.😂

Ja siis minä olin se joka hänet rekrytoi ja jonka vallassa oli sekin, jatkuuko työt.

Vierailija
44/49 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivonen ja Larivaara eivät ainakaan minun tietääkseni ole tehneet yhtään legendaarista näyttelijäsuoritusta missään produktiossa.

Keskinkertaisia alallaan.

Johto-opit Turkalta...

Vierailija
45/49 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jouko Turkan jäljiltä jäi ilmeisti melkoinen joukko rikkonaiseksi revittyjä ihmisiä."

TÄMÄ

Vierailija
46/49 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää? Haastatteluissa antaa itsestään kuvan hiljaisena mutta mukavana introverttina, ja minä olen uskonut.

No ehkä sitten on sosiaalisesti todella kömpelö introvertti. En tiedä. Mutta ikävän vaikutelman loi.

Vierailija
47/49 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta draamaa nuo 2 tarjoavat valtakautensa jälkeen oikeudessa...

Vierailija
48/49 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäljet johtavat tässäkin tapauksessa herra Turkkaan. Hän jätti opetuslapsiinsa lähtemättömän polttomerkin. Mielenkiintoinen ihmiskokeilu toteutettiin aikoinaan teatterikorkeassa...

Turkan "oikea käsi" Jussi Parviainenkin ollut loppuelämänsä sekaisin kuin seinäkello...

Vierailija
49/49 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosalo sanoo Iltalehden haastattelussa puhjenneensa nyt jälkikäteen monen tunnin itkuun käytään läpi Turkka-vuosiaan.

Sanoo myös, että Turkka esti uhrien puolustamisen:

"Hän (Turkka) haukkui Rundiksen eli Carl-Kristian Rundmanin pataluhaksi. Istuimme portailla, ja joku laittoi käden Rundiksen olkapäälle ikään kuin myötätunnon osoituksena. Turkka käänsi pistävän katseensa lohduttajaan ja huusi: – Sulla ei oo mitään oikeutta sääliä toista tässä! Mikä sää kuvittelet olevas!"

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b84cebbe-c7ca-4c80-bce6-684e48…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän