Miten voisin diplomaattisesti neuvoa miesystävää pukeutumisessa ?
Olen aika vasta alkanut seurustelemaan luonteeltaan aivan ihanan miehen kanssa. Minua on kumminkin tässä ensihuuman hälvettyä alkanut vähän häiritä hänen pukeutumisensa.
Mies käyttää tosi paljon pastellisävyisiä vaatteita. Haluaisin sanoa kauniisti, ilman että hän loukkaantuisi, että babypink ei oikein sovi aikuiselle miehelle. Eikä eriparisukat. Olkalaukkukin on vähän siinä rajoilla. Malli kyllä ihan kiva, mutta materiaalina kiiltonahka ei ole kovin miehekäs mielestäni.
Värjää hiuksiaan myös - sekin ihan ok, mutta raitoja en ymmärrä
En osaa olla kovin diplomaattinen niin miten minun pitäisi muotoilla kysymys/toive niin, ettei mies heti suuttuisi?
Kommentit (7)
Voisitko pukeutua niin, että näytät enemmän heterolta kuin homolta?
Kummasti jäi huomaamatta tuo pukeutuminen ja ulkonäkö treffeillä.
Ole rehellinen. Mitä pidemmälle menette, sitä enemmän alkaa risomaan. Aikanaan ex käytti niin kireitä shortseja että oksat pois. Kun ei mennyt perille, että ne on naisten shortsit ja en kehdannut enää kulkea missään kun ukolla ne jalassa, hävitin ne yhden talven aikana kaikessa hiljaisuudessa. Onneksi huonon vaatemaun lisäksi mies oli hajamielinen ja arveli itse hukanneensa shortsinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ole rehellinen. Mitä pidemmälle menette, sitä enemmän alkaa risomaan. Aikanaan ex käytti niin kireitä shortseja että oksat pois. Kun ei mennyt perille, että ne on naisten shortsit ja en kehdannut enää kulkea missään kun ukolla ne jalassa, hävitin ne yhden talven aikana kaikessa hiljaisuudessa. Onneksi huonon vaatemaun lisäksi mies oli hajamielinen ja arveli itse hukanneensa shortsinsa.
Mä kyllä sanoin että joko minä lähden tai shortsit, kun mies lyhensi vanhoista farkuistaan niin pikkuruiset naisten alushousujen malliset shortsit että alushousut vilkkui lahkeiden raosta. Ja ennen kuin uhriutuminen pääsee vauhtiin niin kyllä, myös mies saa sanoa jos nainen kävelee tuolla p-----u tai stringit vilkkuen.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti jäi huomaamatta tuo pukeutuminen ja ulkonäkö treffeillä.
Samaa mietin.
Jos nyt pakko olisi jotain asialle tehdä, niin ehdottaisin yhteistä ostosreissua ja siellä tarjoaisin kokeiltavia vaatteita. Mies sitten tekisi sovitus- ja ostopäätöksen itse.
Olette ilmeisesti aika nuoria vai kuinka? Nuoret miehet välillä kokeilevat kaikenlaista. Onko hänellä jokin muu ominaisus joka kompensoisi sitä että pukeutuminne on vähän liian omalaatuista? Taiteellinen, urheilullinen, älykäs, ahkera, sosiaalinen?
Sitten kun hän on yli 40 niin varmasti muuttuu tyyli setämäiseen suuntaan.
0/5