Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

esko eerikäinen etsii emäntää

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuore ylioppilas luuli kuvan perusteella häntä tuttiritarin näyttelijäksi. Tuli oikeen sanomaan, että kato, tuttiritarin etsii emäntää.

Ohis.

Vierailija
22/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsinyt jo vuosia

Ei ole. Odottanut jo kymmenen vuotta suurta (ja ainoaa) rakkauttaan palaavaksi. Niin ei taida kuitenkaan käydä. Siinä se menee Eskon elämä ohi odotellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kiinnosti vähän, se oli jo aikaa ennen Martinaa, mutta ei enää.

Vierailija
24/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuore ylioppilas luuli kuvan perusteella häntä tuttiritarin näyttelijäksi. Tuli oikeen sanomaan, että kato, tuttiritarin etsii emäntää.

Ohis.

nyt minkä teit!! Tämän jälkeen Eerikäinen on aina mielessäni tuttiritari. XD

Vierailija
25/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana kiinnosti vähän, se oli jo aikaa ennen Martinaa, mutta ei enää.

Mulla päinvastoin, vasta nyt iäkkäämpänä pidän hänestä paljonkin. Olin jopa ihastunut häneen pitkän aikaa, mutta... rehellisesti ajateltuna, hän ei ole mikään lottovoitto monellekaan naiselle, ellei naisella ole todella hyvä itsetunto. Vaikka tulisit Eskon kanssa hyvin toimeen, niin vaatii tähän suhteeseen myös tyttären hyväksynnän, ja se tulee olemaan vaikeaa. Ehkä muutaman vuoden päästä se voi onnistua helpommin. Mun mielestä Esko on ihan senkin suhteen, kuinka paljon välittää ja arvostaa tytärtään, mutta en tykkää kuitenkaan siitä, että kuinka paljon tyttöä on otettu julkisuuteen, ja se tulee vielä kostautumaan.

Vierailija
26/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on normaali mies.Normalia etsii parisuhde oli mies tai nainen.Hän on mahtava radio ääni:NOVA. kun juontaa yksin. Kukaan ei räkätämässä,nauramassa puhumassa päälle hänen puhe..

Vierailija
27/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tia.A, 68v. kirjoitti:

Hän on normaali mies.Normalia etsii parisuhde oli mies tai nainen.Hän on mahtava radio ääni:NOVA. kun juontaa yksin. Kukaan ei räkätämässä,nauramassa puhumassa päälle hänen puhe..

Haluatko ostaa välilyöntejä?

Vierailija
28/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tia.A, 68v. kirjoitti:

Haluatko ostaa välilyöntejä?

Väli lyöntejä joka välissä ja puhe sekä kieli oppi kirjoitus taito äidin kieli opetusta .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme