Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painan 40 kiloa enkä kelpaa kenellekään miehelle, olen aina "lauta, lapsen tai pojan näköinen"

Vierailija
28.05.2021 |

Olen siis ihan aikuinen nainen, 23v. 165cm pitkä. Tämä on luontainen painoni ja olen aina ollut vähäruokainen ja ns. "läpipasko" Lisäksi liikun paljon. Aina kaveriporukassa olen se, joka jää ilman seuraa kun rintavat ja muodokkaammat ystävät saavat miesseuraa. Minä olen se ns. jämäpala jota saatetaan vongata säälistä seksiin jos ystäville ei kyseiset miehet ole kelvanneet seuraksi.

En siis ole muuten mitenkään poikamainen. Käytän joskus mekkoja ja korkoja, pitkät hiukset ja meikkaan. Tunnen itseni vastenmieliseksi kun en kelpaa kenellekään. Haluaisin löytää kumppanin, parisuhteeseen, ei yhden yön juttuihin. Mutta en sellaista, joka ei pidä vartalostani tai ihailee vaan niitä muodokkaita rintavia naisia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku trolli tää. Suurin osa miehistä haluaa tosi laihan naisen.

Vierailija
22/27 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ap jollekin pedofiilille kelpaa korvikkeeksi. ne on niitä miehiä, jotka hakevat thaimaasta kääpiövaimoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin pienillä kiloilla ja isoilla senteillä pitäisi kaiken järjen mukaan olla menkat loppu :(  Alitajuisesti mies haluaa naisen joka voi synnyttää lapsia?

Mulle sanoi gynekologi kerran, että pitkät ja hoikat naiset ovat parhaita synnyttäjiä.

Vierailija
24/27 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä ap jollekin pedofiilille kelpaa korvikkeeksi. ne on niitä miehiä, jotka hakevat thaimaasta kääpiövaimoja.

Pisteen jälkeen tulee iso kirjain ja eivät he ole niitä miehiä. Ne miehet, jotka hakevat thaimaasta kääpiövaimoja ovat niitä miehiä, jotka hakevat thaimaasta kääpiövaimoja! Ne miehet jotka tykkäisivät ap:n kaltaisesta ovat sitä enemmistöä. Kaiken muun väittäminen on harhaista ja itselleen valehtelua.

Vierailija
25/27 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on. Mies kirjoittajana. Kuvittelee, että nuo mitat ovat "ihanan laihan" naisen. Ei ole, vaan anorektikon.  Miettikääs nyt... aikuinen nainen 40 kg...on sairaalloisen laiha. Pelkkää luuta ja nahkaa.  

Menkään huviksenne googlettamaan/ kuvahaku 165 cm/40 kg.   :(  

Vierailija
26/27 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai provo.

Koko palsta on. Harmi vaan, että jokuinen mt-potilas ja seitsekymppinen Tuulia-Kaisa ottaa vakavissaan. Muut pelleilevät ja kettuilevat joka tavoin, koska ulkomaailmassa sitä ei voi tehdä. Tätä kutsutaan nykyään ilmeisesti paineenpurkamiseksi.

Elä stressaa siis vaan keksi joku oma hyvä avaus. Kyllä joku lankeaa tai ainakin näyttelee lankeavansa. Itse menen nyt mielummin ulos katselemaan ruohon kasvua. Parempaa ajanvietettä.

Vierailija
27/27 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen saman pituinen kuin sinä, nelikymppinen, syön terveellisesti ja liikun valtavasti. Juoksen 4x10km viikossa, lisäksi yksi salikerta, jumppa ja jooga. Joka päivä on liikuntaa.

Silti olen ylipainoinen ja painan 80kg.

Eikö ole outoa, samoilla elintavoilla voimme olla niin erilaiset kehoiltamme.

Käsittääkseni moni haluaisi painaa 40kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme