Menin exän kanssa sänkyyn. Kauhea morkkis. Ihan kuin olisin pettänyt itseäni.
Tuli jälkeenpäin niin häpeällinen olo. Tilanteessa ajattelin vain alapäälläni. Erosta on puoli vuotta, ja ketään en ole tapaillut. Miksi musta tuntuu että olen petturi itselleni?
Kommentit (8)
Varmaan sua on jäänyt kiinnostamaan kuitenkin. Muuten et ois mennyt.
Älä turhaan sure! Se on positiivinen asiat, että sait kunnolla.
No eihän tuo mikään maailmanloppu ole. Seksiä ainoastaan!
Ymmärrän tunteen, ehkä tuossa suhteessa seksi oli hyvää? Mulla kävi sama homma ja kadutti jälkikäteen. Mulle seksi tarkoittaa eri asiaa kuin exälleni ja siksi itselläni tuli olo että olisin pettänyt itseni, seksiä edelsi keskustelu suhteen jatkamisesta ja seksin jälkeen exä sanoikin että häntä alkoikin ahdistaa. Toista kertaa en samaa virhettä enää tee.
Se on aina hyvä pohtia näitä asioita jälkikäteen ja ruoskia itseään tehdyistä valinnoista. Etukäteen tehtynä tämä ajatelu olisikin niin tylsää.
Olen tehnyt saman eikä siinä musta mitään ihmeellistä ole kun ei ole mitään katkeruuksia jäänyt suuntaan eikä toiseen. Se on vain seksiä.
Ei ole vain seksiä, jos exät keskenään. On siinä jääty kaipaamaan. Voi olla, että pelko estää etenemisen.
Jaiks! En voisi kuvitellakaan tuota enää exien kanssa. Suhteen lopetus on aina niin mietitty loppuun saakka, ettei myöhemmin ala yhtään kiinnostamaan.