Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pnko lastasi kiusattu pvkodissa tai koulussa silmalaseista? omani 3v (lasit ollu jo 1v saakka) aloittanut hoidon ja mietin, kuinkahan kay..

Vierailija
19.08.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen ollut töissä päiväkotiryhmässä, jossa on toisinaan ollut silmälaseja käyttäviä lapsia.

Koskaan en ole kiusaamiseen silmälasien takia törmännyt.

Vierailija
2/5 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

repimään päästä niitä kokeillakseen tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse sain rillit 3-vuotiaana, eikä mua ole koskaan kiusattu niiden takia. Muista asioista kyllä jonkin verran.

Vierailija
4/5 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

punatukkaisille huomautellaan, pitkille ja lyhyille, laihoille ja pulleille huudellaan, liian hiljaisille ja liian suulaille huomautellaan jne. jne. Ihmislapset osaa olla julmia, mutta ei ne lasit mikään kiusaamiskohde sinänsä varmaan ole, jossain kehitysvaiheessa vaan jotkut hakee pönkitystä itselleen vaikka mistä ja vaikka keksityistä aiheista, jos oikeita ei tunnu tarjoutuvan. Valitettavaa käytöstä, mutta kokemukseni mukaan totta. Ja jotkuthan ei edes lopeta sitä kouluiässä, kyllähän täällä palstalla aikuisten ihmisten keskenkin välillä mukavasti loka lentää :(

Vierailija
5/5 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä lähiökoulussa joutui kuuntelemaan rillipää huutelua mutta nykyisessä koulussa ei (ainakaan vielä) ole esiintynyt.

Eli on huudeltu, en tiedä, että onko kiusaaminen, jota esiintyi vanhassa koulussa, johtunut muuten juuri silmälaseista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä