Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksän uusi vaimo kieltää mun ja eksän yhteydenpidon. Lapset kärsii.

Vierailija
25.05.2021 |

Tää on mennyt ihan naurettavaksi. Meillä on siis miehen kanssa kolme lasta. 13v ja 7 vuotiaat kaksoset. Ollaan aiemmin miehen kanssa soiteltu lasten asioista, sovittu lasten kyläilyjä miehen kanssa, vaihdettu koulukuulumisia ja toisen kaksosen sairauteen liittyen asioita. Eksän uusi naisystävä ei ole ikinä oikein ymmärtänyt meidän asiallisia välejä ja ollut niistä mustasukkainen alusta asti. (Aivan syyttä, mies on hyvä isä lapsille mutta ei muuta). Esikoinen soitti kerran mulle että haluaa lähteä kotiin kun iskä ja iskän naisystävä vaan riitelee. Kuulema ovat riidelleet useinkin. Nyt tämä nainen on päättänyt että koska esikoinen on jo niin vanha osaa varmasti välittää tiedot omista ja siskojen asioista isille ja isiltä mulle että miehen ei tarvitse enää mulle soitella. Poika oli tästä tosi pahana. Ei halua olla mikään välikäsi ja ymmärrän hyvin. Soitin tälle "uudelle" naiselle ja sanoin että mun lapset kärsii ja millä oikeudella hän puuttuu meidän perheen asioihin. Siitähän hän sit suuttu ja alkoi mua haukkumaan vaikka miksi. Kertoi miten lapsissakin on sitä ja tätä vikaa. Esikoinen myös sanoo että joskus tämä nainen on puhunut hänelle minusta pahaa ja pahoittanut hänen mielen. Järkyttävää. Tähän on tultava muutos. Erityisesti esikoinen on silminnähden ahdistunut koko tilanteesta.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla pääset kun annat olla. Tuo ei ole sinun vastuulla, vaan sen lasten isän. Jos se on niin hyvä isä kuin kerrot, se varmaan osaa selittää vaimolleen mikä on asioiden oikea laita.  

Vierailija
2/28 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juttelet ex miehen kanssa ja vaikka koko porukalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaa kaikkensa  etteikukaan lapsista kävisi  kosaan siellä. Vahtiimiestä  ettei soita lapsille. Tutta touhua. Meidän lapsi lopetti käymisen, kun uusi nainen ei antanut edes ruokaa.

Vierailija
4/28 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kumman luulet että lasten isä valitsee jos alat tappelemaan uuden vaimon kanssa, sinut vai sen? Aivan. 

Vierailija
5/28 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa keskenkasvuiselta. 20-vuotiaaseenko mies sut vaihtoi? Yhdessä puhutte naikkoselle järkeä. Ei todellakaan lasta tuohon välikäteen. Aikuiset hoitaa lasten asiat, ei lapset.

Vierailija
6/28 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet yrittäisi miestä takaisin? Nainen on vaistonnut jotain.

Vierailija
7/28 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä soita naisille. Ja hän ei soita sinulle. Lasten ei tarvitse olla miehen ja uuden riitoja kuuntelemassa, voi lähteä pois sieltä tai olla menemättä. Mies kommunikoi kanssasi sähköpostitse tai puhelimitse, päättäköön itse. Lapset suoraan puhelimella sinulle.

Vierailija
8/28 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tälle "uudelle" naiselle ja sanoin että mun lapset kärsii ja millä oikeudella hän puuttuu meidän perheen asioihin.

Minkä ihmeen meidän perheen?

Vierailija
9/28 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Korjaan naiselle, ei naisille.

Vierailija
10/28 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta se on usein uusperhekuvioissa.

Vierailija
11/28 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan tavalliselta naisen käytökseltä.

Vierailija
12/28 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettet yrittäisi miestä takaisin? Nainen on vaistonnut jotain.

En todellakaan yritä. Mulla on myös uusi mies. Ap

Vierailija
13/28 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioerolapsena mun sydän särkyy aina lukiessani näitä. Ap vaikutat järkevältä ihmiseltä <3

Juttele exäsi ja lasten kanssa avoimesti tilanteen aiheuttamista tunteista. Ja erikseen miehen kanssa. Ei lapsia voi miehen luo päästää, jos tilanne tämä. Uusi on häiriintynyt ja exän täytyy hänet saada ruotuun.

Vierailija
14/28 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On päivänselvää että lasten asioihin liittyen PITÄÄ OLLA YHTEYDESSÄ. tämän teette 100% selväksi eikä mitään mahdollisuutta mutinoihin. Tämä ei ole mielipidekysymys.

Muu yhteydenpito sitten on kokonaan toinen asia. Siihen saa uusi todeta ihan mitä huvittaa ja on oikeus odottaa että muuta yhteydenpitoa ei ole lainkaan.

Vierailija
15/28 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin tälle "uudelle" naiselle ja sanoin että mun lapset kärsii ja millä oikeudella hän puuttuu meidän perheen asioihin.

Minkä ihmeen meidän perheen?

Sori muotoilin huonosti. Tarkoitin minun ja eksän sekä lasten keskinäisiin asioihin. Mielestäni eksän uusi nainen eikä minun uusi mies tähän kuvioon kuulu. Tosin mielipiteitä voidaan kuunnella mutta tuolla tavalla ei voi päättää asioista. Ap

Vierailija
16/28 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu sille naisystävälle, puhu lastesi isälle. Itse ilmoitin samassa tilanteessa että en aio lähteä tuollaisiin pelleilyihin mukaan, vaan soitan jos on asiaa. Jos ei vastaa se on hänen ongelmansa ja saattaa jäädä pimentoon lasten asioista, ja ilmoitin myös että lapseni ei sinne mene jos en saa keskustella vastuussa olevan aikuisen kanssa puhelimitse tai kasvotusten.

Vierailija
17/28 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä mieltä se hyvä isä on? Eikö se saa sitä akkaansa kuriin. .

Vierailija
18/28 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä katkeria exiä kun keksitte näitä satuja päästänne. Vaikka on oikein uusi mieskin, niin sehän tarkoittaakin just sitä, että ei haluaisi käyttää valtaansa exän elämässä.

Eiku.

Antakaa perheen olla. Ei ole lastesi äitipuolen syytä, ettei avioliittosi pysynyt kasassa.

Jos oikeasti välittäisit lapsistasi, haluaisit rakentaa ystävyyssuhteen lastesi äitipuoleen. Tärkeämpää näyttää olevan oman kolhitun ylpeytesi pönkittäminen vierasta henkilöä haukkumalla.

Vierailija
19/28 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa keskenkasvuiselta. 20-vuotiaaseenko mies sut vaihtoi? Yhdessä puhutte naikkoselle järkeä. Ei todellakaan lasta tuohon välikäteen. Aikuiset hoitaa lasten asiat, ei lapset.

Mistä tiedät että mies vaihtoi ap:n toiseen?

Jos ovat eronneet jo aikaa sitten ilman kolmansia osapuolia?

Vierailija
20/28 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on meilläkin.

Mun kanssa ei mm. saa puhua puhelimessa uuden rouvan kuullen. Kyllä tämä on aiheuttanut kärsimystä minulle mutta myös ennenkaikkea lapselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi