Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja kaivataan

Vierailija
25.05.2021 |

Siis en nyt kaipaa mitään vttuiluja ja haukkumista, vaan ihan neuvoja.

Järkytyin tänään, kun minua luultiin tänään eläkeläiseksi, vaikka olen vasta vähän päälle viisikymppinen!!!! Hiukseni eivöt ole harmaat, minulla ei ole kaljua, en pukeudu mummomaisesti, minulla ei ole paljon ryppyjä......mutta olen läski, tosi läski. Vanhentasko tuo "läskiys"?

En siis kaipaa vttuilua tsi mitään haukkumista tai lällätystä, vasn rehellistä palautetta/keskustelua asiasta sekä naisilta, että miehiltä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt edes selkeästi selittää mikä on sun ongelma.

Vierailija
2/8 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti lihavuus venyttää ihoa ja tekee ihmisestä nuoremman ja "pullaposkisemman". Tähäni itsestään selvyyteenkö oikeasti tarvitset apua vauvapalstalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei automaattisesti osaa arvioida toisen ihmisen ikää. Huteja tulee suuntaan jos toiseenkin. 

Vierailija
4/8 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksilöllistä, ketä ylipaino vanhentaa ja ketä nuorentaa.

Esim. minulla alkaa posket roikkua, jos läskiä tulee liikaa, joten ylimääräiset kilot vanhentavat.

Vierailija
5/8 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ekan kerran eläkeläinen 24 vuotiaana.

En ollut läski enkä kalju, enkä harmaa.

Vierailija
6/8 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee lihavuus mummoa itsessään, päivitä vaatekaappisi

Vierailija
7/8 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulle kuin tarjottu eläkeläisalennusta vaikka olen 45. Asiakaspalvelijan luona kävi paljon eläkeläisiä ja uskon hänelle tulleen kömmähdys. En ottanut ollenkaan itseeni, kun tiedän minkä ikäinen olen.

Vierailija
8/8 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se toinen sanoi tahallaan tai sitten hänen hahmotus muista ihmisistä ei ole ihan ajantasalla, pitäisikö hänen mennä optikolle. Tuskin muut luulevat sitä samaa. Ei kukaan yleensä sano muista noin, pitää olla tökerö tai teini sen sanojan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi