Miksi on pakko löytää kumppani ja itkeä kun ei löydy? Miksi ette nauti elämästä vapaana?
Kai se on joku sairaus kun ei olla tyytyväisiä sinkku elämään. Elämä on ihanaa kun ei ole parisuhde huolia
Kommentit (19)
Naiset haluavat paremman elintason.
Koska olen lokki ja tarviin miehen elättämään itseäni
Koska kaipaan toisen ihmisen kosketusta, rakkaus ja seksi on mulle tärkeää. Me ihmiset ollaan erilaisia
Voihan sitä elää satunnaisillakin suhteilla ja säilyttää vapautensa. Tämä parempi kuin huono parisuhde. Mutta kieltämättä on ihana kellahtaa oman puolison viereen illalla ja herätä siitä aamulla.
Minä tarvitsen viihdyttäjän T. Mies
Ne taitaa eniten kaivata, joilla ei koskaan ole parisuhdetta ollut, eivät tiedä vielä totuutta :)
Vierailija kirjoitti:
Ne taitaa eniten kaivata, joilla ei koskaan ole parisuhdetta ollut, eivät tiedä vielä totuutta :)
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Me kokeneet tiedetään mikä on totuus.
Joku kirjoitti että kosketus on tärkeää, samoin seksi. Voi joutua sellaiseen suhteeseen missä ei ole läheisyyttä eikä pahemmin seksiäkään. Kukaan ei voi ennustaa miten suhde tulee toimimaan tai miten se muuttuu. Mieluummin sitten on yksin kuin huonossa suhteessa tai että niin että vaihtaa kumppania kahden vuoden jälkeen.
Olen ollut avioliitossa. Ei se mitään herkkua ole. Seksiä saa silloin tällöin joo, mutta vastapainona on sitten puolison vaatimuksiin vastaaminen, sukulaisvierailuja jotka eivät kiinnosta pätkääkään, menemisten selitysvelvollisuus jne. Yksin ollessa ei tarvitse olla vastuussa kuin itsestään. Saa olla todella erityinen ihminen jos joskus toista kertaa alttarille astelen. En pidä todennäköisenä.
Mä en ymmärrä, mitä haet. Miten elämä hyvän kumppanin kanssa olisi vähemmän vapaata kuin sinkkuna? Siinähän vain saa asioita, mutta ei menetä mitään.
Jos niin moni tietää mitä kuraa parisuhde on, niin miksi.....
1) niin moni on/jää parisuhteeseen
2) hakee uutta aina uudestaan ja uudestaan
3) media ja viihde muusta osaa puhuakkaan?
Jotkut haluavat kumppanin ja seuraa.
Seksistä mknä en kyllä välitä.
En koe itseäni sen vapaammaksi ilman kumppania... haluaisin jonkun jonka kanssa tehdä kaikkia asioita yhdessä eikä aina yksin.
Vierailija kirjoitti:
Minä tarvitsen viihdyttäjän T. Mies
Käy strippikerholla.
15 vuoden mutkikkaan avioliiton ja siihen liittyneen vuosien stressin läpi käyneenä, nautin kyllä rauhasta, joka elämässäni nyt itsekseni on. Rauhalla tarkoitan sitä, että voin elää sen näköistä elämää kuin itse haluan ilman sellaisia kompromisseja, joihin en luontaisesti taivu. Nyt elämäni pääsävy on tämä rauha, välillä ohikiitävinä hetkinä kaipaan kuitenkin, että vierellä olisi joku. Tajuan kuitenkin noiden hetkien väliaikaisuuden enkä vaihtaisi nykyistä tilannettani siihen, että vierellä olisi joku mutta samalla olisin ahdistunut kaikista niistä vaatimuksista ja edellytyksistä mitä toinen minulle asettaa. Joten näin on aivan riittävän hyvä nyt.
En nauti elämästä yksin