Elämäsi rankin kokemus?
Itselläni ehdottomasti miehen vakava sairastuminen ja hätäleikkaukseen joutuminen. Selviytyminen oli pienestä kiinni. Elämäni pisimmät tunnit.
Kommentit (70)
4 vuotta kestäneet mt-ongelmat ja autoimmuunisairauden oireilut. Nykyään olen kunnossa.
Tulin hulluksi. Se oli onneksi ohimenevää.
Viinapulloni putosi kerran maahan ja meni rikki ja alkokin oli mennyt jo kiinni.
Avioero. Sen vuoksi koko elämä käöntyi nurin ja jouduin kohtaamaan oman hylätyksi tulemisen, pelot ja läheisriippuvuuden.
Rakkaani sairastui syöpään ja kuoli muutama kuukausi diagnoosin jälkeen.
Erossa oleminen thaimaalaisesta vaimostani viikon ajan 🥺 oli ihan kauhia ikävä koko ajan rakasta 💔
Vuodet lapsettomuushoidoissa ja keskenmenot.
Oma sairastuminen, psyykkisesti. Olin siis psykoosissa ja pakkohoidossa. Miehen sairastuminen vakavasti, vietti vuosia sairaalassa, monta kertaa kuolema oli lähellä. Avioero, joka oli pakko ottaa, jotta säilytän mielenterveyteni rippeet. Tyttären sairastuminen syömishäiriöön. Lievä shokki oli pojan erityisyys. Noista valiten. Oma sairastuminen oli ehkä pahinta, koska se on vaikuttanut moneen muuhun asiaan.
Puoliso ei sanonut pahasti.Sanoi hyvästi.Mene sinä länteen minä lähden itään.
Se, kun tyttäreni raiskattiin ja se mitä kaikkea siitä seurasi
Lapsen vammautuminen synnytyksessä ja siitä seurannut lapsen kuolema.
Alkoholisoituneen isän aiheuttamat "tempaukset", esim. mennä umpikännissä makaamaan keskelle pimeää tietä ja odottaa, että joku ajaisi yli. Isän irrottaminen hirrestä. Isän käsien irrottaminen äidin kurkusta. Isän katoaminen päiväkausiksi.
Mitä sitä muuta?
Usean lähiomaisen kuolema erittäin lyhyellä ajanjaksolla (luonnollisia kuolemia) sekä työkaverin kuolema samaan aikaan (luonnollinen kuolema).
Ei ole sitä yhtä asiaa, ennemminkin koko elämän kestänyt mt-ongelmat, millään ei päästä mua vapaaksi.
Siitä johtunut syrjäytyminen, yksin jääminen,rakkaudeton elämä, elämä jäänyt elämättä.
Raastaa joka päivä.
On ollut yksittäisiä iläviä tapahtumia myös kyllä, mutta ei ne tunnu niin pahalta kuin tämä (koko elämä).
Miehen kuolema.