Onko teille tullut äänestyslipukkeet?
Minulle ja puolisolle ei vieläkään. Onko tällä tarkoitus saada äänestysprosentti pieneksi? Tiedän että saa äänestää ilmankin mutta kyllähän ne lipukkeet muistuttaa asiasta.
Kommentit (21)
Tuli "äänestyslipuke" , kopioin 100 kpl ja vien äänestyslaatikkoon.
Minulle tuli aikoja sitten, Vantaa.
Tuli viikko sitten. Postin toiminnan tuntien voit olla iloinen, jos saat lipukkeesi seuraaviin vaaleihin mennessä. Mutta ei hätää, voit äänestää ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne muistuttaa?!
Ei kaikki seuraa medioita niin tarkkaan.
Äänestyslipukkeen saat vaalipaikalta, idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne muistuttaa?!
No sitten tuskin aikoo äänestää. Kuka muistaa viikkoja takaperin tullutta lappua.
Tuskin kukaan äänestyslippua vielä on saanut, mutta ilmoitus äänioikeudesta on tullut.
Miksi Treella on äänestyspäivä 13.6 jossa on luku 13.
Sähköisenä tuli jo aikaa sitten. Varsinainen "lipuke" eli henkkarit ollu olemassa jo iät ajat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne muistuttaa?!
Meinaat, että ihminen joka ei seuraa uutisia sen vertaa, että tietäsi milloin on ennakkoäänestys ja varsinainen vaalipäivä, säilyttäisi aikoja sitten postissa tulleen ilmoituksen äänioikeudesta ja siitä huomaisi, että ”kas, nythän on vaalit”.
Äänestyslipuketta en ole saanut. Se ilmoitus äänioikeudesta tuli jo yli viikko sitten. Mutta pelkillä henkkareillakin voi äänestää.
No aika tiiviissä kuplassa sitä porukka aikaansa viettää, jos vaalit menee huomaamatta ohi.
Ja itse kysymykseen; mulle tuli ilmoitus äänioikeudesta viime viikolla sähköiseen postin palveluun, puolisolle etanapostilla myöskin viime viikolla.
Ei mulle sellaista tulekaan. Sähköpostiin tuli ilmoitus äänioikeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Äänestyslipuketta en ole saanut. Se ilmoitus äänioikeudesta tuli jo yli viikko sitten. Mutta pelkillä henkkareillakin voi äänestää.
Vaalipäivänä sitä ilmoituslappua ei tarvitse mihinkään, ja varmaan suurimmassa osassa ennakkoäänestyspaikkojakin lähete tulostetaan uudelleen.
Äänestämiseen ei tarvita mitään erillisiä "lipukkeita". Henkilöllisyystodistus riittää. Minulle tuli ilmoitus äänioikeudesta sähköisesti ja siinä luki, ettei ilmoituslappua tarvitse vaalipaikalla.
Mitä? Mitkä ? HÄ!?