Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko insinööri jolla on tietty projekti menossa yötä päivää töissä kiinni? Ei pääse käymään kotona vaikka työpaikka on alle 200km päässä.

Vierailija
25.05.2021 |

Onko tosiaan noin kiireinen? Ei ehdi soittaa tai olla yhteydessä kuukausiin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko insinööri jokin ihmislaji kun tolleen koitat yleistää?

Vierailija
22/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on kiinalainen ja insinööri ja me ainakin olemme jatkuvasti... Tekemisissä ;) vaikka välimatkaa onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän projektien jotkut vaiheet on välillä sellaisia, että ei ehdi lähtemään 200 km päähän (tai ei näe sitä järkevänä yhden vapaapäivän vuoksi). Mutta sitä en usko, ettei ehtisi soittaa tai pitää muuten yhteyttä. Taitaa olla priorisoinnista nyt kiinni eli priorisoi nyt jotain muuta soittamisen edelle.

Ensinnäkin työpäivä on 12-16 h. Sunnuntai on ainoa vapaapäivä ja sekin muuttuu työpäiväksi loppua kohtai.

Toisekseen kun olet töissä työmodess  takki ja pää on ihan tyhjä kaikesta muusta eikä siellä ole mitään mistä edes kertoisi. Kaikki päivät ovat samanlaisia. 

Vierailija
24/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko insinööri jokin ihmislaji kun tolleen koitat yleistää?

Muutama vuosikymmenn reissuhommia takana. Kyllä niissä kiertää se omanlaisensa insinööriporukka. Matkatyö ei vaan sovi kaikille.

Vierailija
25/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen insinööri ja ollut jonkin verran työmatkoilla. Vaikkei olisikaan mitään 24/7 projektia päällä, niin on sitä silti koko ajan työmatkalla sellaisessa työmoodissa, ettei aina nappaa soitella kotiinkaan. Olen tästä kyllä ollut pahoillani, että tulee huomioitua puolisoa liian vähän, jos olen matkoilla. Nyt kun on lapsia, en ole juurikaan reissuhommia enää tehnyt.

Vierailija
26/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on kiinalainen ja insinööri ja me ainakin olemme jatkuvasti... Tekemisissä ;) vaikka välimatkaa onkin.

Aika monella maailmaa kiertävällä on kiinalainen vaimo. Varmaan puolella minunkin kollegoista. Ne tuo vaimon Suomeen ja menee itse takaisin Kiinaan.

Vierailija
27/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sika

Vierailija
28/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun kyselin tuosta että sanoo suoraan jos ei ole enää kiinnostunut minusta niin sitten ghostasi pitkäksi aikaa. Palasi ihan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ao

Ja tästäkään et napannu vihjettä? Mies vetää sua höplästä 6-0

Vierailija
29/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies on aina ollu tuollainen. Jos tulee ristiriita tilanne niin hiljenee. Välillä sammuttaa puhelimen. Ap

Vierailija
30/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko ukko ja etsi uusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän