En lennä enää Finnairilla!
Raha on tärkeintä Finnskille, ei mitään etiikkaa koko firmalla. Miksi Finnair edelleen lentää Valko-Venäjän ilmatilassa?
Kommentit (114)
Lennä nyyyyy hei
T: Finnairin osakkeenomistaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finnair-vihaaja, joka ei ymmärrä lentämisestä mitään
Sä et taida ymmärtää ihmisoikeuksista mitään.
Ilmatilan käyttämättymyydelläkö ne vääryydet maailmasta poistetaan?
Sano nyt vielä, että sun matkakohteet on Dubai ja Turkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finnair-vihaaja, joka ei ymmärrä lentämisestä mitään
Sä et taida ymmärtää ihmisoikeuksista mitään.
Miten sinä olet ajanut valkovenäläisten ihmisoikeuksia tähän mennessä?
Ruotsi kieltää lennot Valko-Venäjän ilmatilassa. Mitä tekee Suomi, ollaanko vaan itään päin rähmällään?
Omapa on valintasi. Mä lennän ihan millä tahansa yhtiöllä joka lentää halvimmalla suorat lennot kulloinkin haluamaani kohteeseen.
Myös Irlanti ja Puola kieltävät lennot Valko-Venäjän ilmatilassa. Täytyy nostaa hattua, että jotkut reagoivat.
Vierailija kirjoitti:
Myötäileekö Finnair tässä Venäjää, munatonta touhua.
Kun Venäjä kieltää kostoksi Finnairilta ylilennot Venäjän ilmatilassa, Finnair on konkurssissa.
Wizz Airillakin näköjään kannattaa jatkossa lentää.
Onneksi jääkiekon MM-kisat saatiin tuolta roistovaltiosta pois.
Ok. Mä lennän. Mahtava lentoyhtiö!
Vierailija kirjoitti:
Myös Irlanti ja Puola kieltävät lennot Valko-Venäjän ilmatilassa. Täytyy nostaa hattua, että jotkut reagoivat.
No eihän kiellä. Sisälukutaito on taas hukassa
Vierailija kirjoitti:
miksi jonkun kehitysmaan sisäiset nahinat vaikuttaisi lentoyhtiön toimintaan?
Koska lentoyhtiön matkustajat eivät välttämättä halua tulla kaapatuksi tähän kehitysmaahan.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mä lennän. Mahtava lentoyhtiö!
Siis mahtava lentoyhtiö yleisesti. Ovathan he sanoneet, että seuraavat tilannetta. Voihan se olla, et finskikin pian jättää lentämättä siellä.
No kyllä minä Finnairilla silti lennän. Ei tuo vaikuta päätökseeni. Toki toivon, että tekevät asian kannalta järkevän ratkaisun.
Finnairilla on vain pari lentoa (Turkki ja Kreikka), joita tuo koskee, joten olisivat ihan hyvin voineet sanoa, että kiertävät toistaiseksi.
Mutta ilmeisesti Venäjän ylilentoluvat ovat niin tärkeä juttu, että nuolevat venäläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi kieltää lennot Valko-Venäjän ilmatilassa. Mitä tekee Suomi, ollaanko vaan itään päin rähmällään?
Eihän kiellä. Sisälukutaito on taas hukassa?
Vierailija kirjoitti:
Finnairilla on vain pari lentoa (Turkki ja Kreikka), joita tuo koskee, joten olisivat ihan hyvin voineet sanoa, että kiertävät toistaiseksi.
Mutta ilmeisesti Venäjän ylilentoluvat ovat niin tärkeä juttu, että nuolevat venäläisiä.
Kuvitteletko sinä ihan oikeasti, että lentokoneiden reittejä muutetaan noin vain, ja että Finnair tuosta vaan lentelee mielensä mukaan sieltä, mistä itse päättää?
"Jos Venäjä kieltää ylilennot, Finnair joutuu kiertämään Kaukoitään vanhaa Pohjoisnavan-reittiään."
"Siperian yli Helsingistä Tokioon kertyy matkaa reilut 7 800 kilometriä ja lentoaikaa 9–10 tuntia. Pohjoisnavan ja Beringinsalmen yli kulkevaa reittiä lentomatka kasvaa 11 300 kilometriin ja noin lentoaika noin 13 tuntiin."
tai sä