Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hukassa tunteiden kanssa

Vierailija
24.05.2021 |

Olen ihan hukassa tunteideni kanssa. Olen aina pitänyt itseäni täysin heterona, en ole voinut edes kuvitellakaan suhdetta naiseen.
Nyt kuitenkin olen ihan täysin ihastunut yhteen naiseen, oletan hänen olevan hetero. Lapsia kummallakin, en ole varma onko hän eronnut vai edelleen miehensä kanssa (ei enää käytä sormuksia). Olen ihan ihmeissäni, että miten voin nyt haluta niin kovasti tätä naista. En halua enää edes mieheni kanssa seksiä kun vain tämä toinen pyörii päässäni.

Olen jo päälle kolmenkymmenen, että ihan puskista tulivat nämä tunteet.

Enkä osaa nauttia ihastumisen tunteesta, sillä on karua tuntea niin vahvasti yksipuoleisesti.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku toinen nainen ja harrasta seksiä hänen kanssaan. Sitten näät että onko lesbo seksi sinua varten.

Vierailija
2/19 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi joku toinen nainen ja harrasta seksiä hänen kanssaan. Sitten näät että onko lesbo seksi sinua varten.

Ei kiitos, en aio huvikseni pettämään miestäni. Enkä harrasta yhdenillan juttuja, en syty randomeista ilman tunnetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään muulla ole ollut vastaavaa? Miten saitte toisen pois mielestä?

Vierailija
4/19 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin jännä sekin, että edelleenkään muihin naisiin en tunne mitään vetoa ja halua, vain tähän yhteen.

Vierailija
5/19 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Vierailija
6/19 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ajallaan siitä selviää, mutta ymmärrän hämmennyksen.

Vierailija
7/19 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy yleensä niin, että ihastun hyviin ystäviini. Tai jotenkin niin, että monen vuoden tuntemisen jälkeen se oma ystävä alkaa tuntua niin ihanalta ja turvalliselta, että rakastun. Haluan paijata häntä, maata sylikkäin ja hemmotella. Oletan, että tämä kumpuaa juuri siitä turvallisuuden tunteesta, kun joku on ystävyyden pikku karikoista huolimatta niin aito, lämmin ja luotettava. Sitä haluaisi vain käpertyä lähelle ja nauttia henkisestä ja fyysisestä lämmöstä. Mikäs tässä. Naisena saan ylistää ystävääni, kehua hänen kauneuttaan ja viedä hänelle hassuja yllätyksiä ilman, että kukaan kyseenalaistaisi etteikö kyseessä ole vain ystävyys :)

Vierailija
8/19 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ajallaan siitä selviää, mutta ymmärrän hämmennyksen.

Kiitos. Täytynee vain odottaa, että aika tekisi tehtävänsä. On vain todella tympeää tämä yksipuoleinen ihastuminen. Kun ihastun, ihastun todella syävästi.

Vierailija
9/19 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy yleensä niin, että ihastun hyviin ystäviini. Tai jotenkin niin, että monen vuoden tuntemisen jälkeen se oma ystävä alkaa tuntua niin ihanalta ja turvalliselta, että rakastun. Haluan paijata häntä, maata sylikkäin ja hemmotella. Oletan, että tämä kumpuaa juuri siitä turvallisuuden tunteesta, kun joku on ystävyyden pikku karikoista huolimatta niin aito, lämmin ja luotettava. Sitä haluaisi vain käpertyä lähelle ja nauttia henkisestä ja fyysisestä lämmöstä. Mikäs tässä. Naisena saan ylistää ystävääni, kehua hänen kauneuttaan ja viedä hänelle hassuja yllätyksiä ilman, että kukaan kyseenalaistaisi etteikö kyseessä ole vain ystävyys :)

Miten saat ihastumisen tunteen menemään ohi vai hiipuuko se itsestään? Voisitko olla ystäviesi kanssa enemmönkin vai jääkö ihan ystävyyden tasolle?

Vierailija
10/19 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin jännä sekin, että edelleenkään muihin naisiin en tunne mitään vetoa ja halua, vain tähän yhteen.

Hölmö. Etkai sinä kaikkiin miehiinkään ole vetoa tuntenut vaikka olet muuten miehiin päin ollut. Ainakin tähän asti. Ihastus kun ihastus. Ja kyllä, on sattunut minullekin ja sama tausta. Tosin oma kohteeni ei ollut hetero. Ja kyllä, tunteet osoittautui molemminpuolisiksi. Ehkä sinäkin ihastuit niihin signaaleihin, joita saat häneltä? Toki joskus voi käydä niin että ihastus leimahtaa yksipuolisesti, mutta ota ihmeessä selvää! Sitten ainakin tiedät. Ja näet miltä sitten tuntuu. Ole hänen seurassaan enemmän ja jossain vaiheessa kyllä käy ilmi johtaako se mihinkään.

Vierailija
11/19 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat huomaavat juuri tuolla tavalla että lopulta ihmisen seksuaalinen suuntautuminen ei olekaan joko tai, vaan jatkumo. Yksilöönhän sitä ihastuu ja rakastuu. Meidän kulttuurissamme opetetaan etä se kohde täytyisi löytyä vastakkaisesta sukupuolesta, ja sen ympärille rakennetaan identiteetti.

Tutki tunteitasi rauhassa. Ei tosiaan ole pakko tehdä mitään. Saat joka tapauksessa löytää uusia puolia itsestäsi ja elämästä.

Vierailija
12/19 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmö. Etkai sinä kaikkiin miehiinkään ole vetoa tuntenut vaikka olet muuten miehiin päin ollut. Ainakin tähän asti. Ihastus kun ihastus. Ja kyllä, on sattunut minullekin ja sama tausta. Tosin oma kohteeni ei ollut hetero. Ja kyllä, tunteet osoittautui molemminpuolisiksi. Ehkä sinäkin ihastuit niihin signaaleihin, joita saat häneltä? Toki joskus voi käydä niin että ihastus leimahtaa yksipuolisesti, mutta ota ihmeessä selvää! Sitten ainakin tiedät. Ja näet miltä sitten tuntuu. Ole hänen seurassaan enemmän ja jossain vaiheessa kyllä käy ilmi johtaako se mihinkään.

Joo, oli hieman hölmösti sanottu. Mutta tarkoitin, että olen aiemmin tuntenut vetoa miehiin ylipäänsä. Kiihottunut miehen kropasta ym, mutta nyt en voisi kuvitella olevani naisten kanssa edelleenkään. Vain tämän yhden.

Tällä hetkellä asemansa vuoksi voi tehdä aloitetta. Tiedän, että ainakin aiemmin hän oli naimisissa miehen kanssa. En tiedä ovatko enää yhdessä. Paljon hän hymyilee aina kun nähdään.

Vierailija
13/19 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat huomaavat juuri tuolla tavalla että lopulta ihmisen seksuaalinen suuntautuminen ei olekaan joko tai, vaan jatkumo. Yksilöönhän sitä ihastuu ja rakastuu. Meidän kulttuurissamme opetetaan etä se kohde täytyisi löytyä vastakkaisesta sukupuolesta, ja sen ympärille rakennetaan identiteetti.

Tutki tunteitasi rauhassa. Ei tosiaan ole pakko tehdä mitään. Saat joka tapauksessa löytää uusia puolia itsestäsi ja elämästä.

Tämä on totta. Tämän juuri nyt olen tajunnut. On vain niin hämmentävää, ainakin on nyt avartanut suvaitsevamman näkökulman naispareja sekä miespareja kohtaan. 

Vierailija
14/19 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin talvella asiakkaaseen, joka on nainen ja naimisissa, vaikka olen itse miehen kanssa suhteessa. En tehnyt asialle mitään. Luulen, että siinä on kyse ensinnäkin siitä, että mulla oli ja on edelleen miehen kanssa vaikea vaihe ja myös sekin osalta tarpeeni eivät juuri nyt tyydyty. Toisekseen ihastuin siinä naisessa sellaisiin piirteisiin, joista itsessäni pidän, eli jotenkin narsistisesti itseeni. Pitkän suhteen kuluessa tällaisia tunteita ja ihastuksia voi tulla, ei siinä ole mitään väärää. Teot ne sitten ratkaisevat. Eikä sekään ole minusta väärin, tehdä asialle jotain, mutta niistä olisi hyvä sopia nykyisen kumppanin kanssa. Tänä päivänä suhteissa kin on monimuotoisuutta, on polyamoriaa ja avointa suhdetta.

Vierailija
15/19 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastuin talvella asiakkaaseen, joka on nainen ja naimisissa, vaikka olen itse miehen kanssa suhteessa. En tehnyt asialle mitään. Luulen, että siinä on kyse ensinnäkin siitä, että mulla oli ja on edelleen miehen kanssa vaikea vaihe ja myös sekin osalta tarpeeni eivät juuri nyt tyydyty. Toisekseen ihastuin siinä naisessa sellaisiin piirteisiin, joista itsessäni pidän, eli jotenkin narsistisesti itseeni. Pitkän suhteen kuluessa tällaisia tunteita ja ihastuksia voi tulla, ei siinä ole mitään väärää. Teot ne sitten ratkaisevat. Eikä sekään ole minusta väärin, tehdä asialle jotain, mutta niistä olisi hyvä sopia nykyisen kumppanin kanssa. Tänä päivänä suhteissa kin on monimuotoisuutta, on polyamoriaa ja avointa suhdetta.

Apua, melkein tekisi mieli kysellä lisää ihastumisestasi ja tunteestasi. Itse olen tällä hetkellä siis siinä asiakkaan ominaisuudessa. Tässäkin naisessa, johon olen nyt korviani myöten ihastunut, on hyvin paljon samankaltaisuutta ja osa kiinnostuksen kohteista samoja myös. Paljon erilaistakin kyllä.

Vierailija
16/19 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä teitä riittää?!??!!

Vierailija
17/19 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla nykyisessä suhteessa kaikki ihan ok? Kaipaatko jotain mitä et nykyisestä suhteesta saa? Voihan olla, että tämä ystävä on jotenkin turvallinen sinulle, hänessä on ehkä piirteitä joita ihmisessä ihailet ja arvostat ja nyt se on muuttunut ihastukseksi. Luultavasti menee ohi, älä panikoi. Parasta olisi kun kuuntelet itseäsi ja seuraat tuntemuksiasi.

Vierailija
18/19 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla nykyisessä suhteessa kaikki ihan ok? Kaipaatko jotain mitä et nykyisestä suhteesta saa? Voihan olla, että tämä ystävä on jotenkin turvallinen sinulle, hänessä on ehkä piirteitä joita ihmisessä ihailet ja arvostat ja nyt se on muuttunut ihastukseksi. Luultavasti menee ohi, älä panikoi. Parasta olisi kun kuuntelet itseäsi ja seuraat tuntemuksiasi.

Anteeksi siis *ihmisessä. Oikoluin ja kuvittelin henkilön olevan läheinen sulle. Univajeen syyksi pistän! 😁

Vierailija
19/19 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan oli kaikki hyvin nykyisessä suhteessa kunnes tajusin tunteeni tähän toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi