Dark side.
Suomi euroviisuissa 6.Paras sijoitus Lordin jälkeen.
Katsoin YouTubesta tämän Dark side.10 sekunnin jälkeen oli pakko lopettaa.Aivan kamalaa.
Kommentit (69)
Tämähän on kaikkien aikojen paras Suomen euroviisu ehdottomasti.
Kyllä olisi pitänyt voittaa Euroviisut.
Hyvä ettei voittanut. En olisi jaksanut sitä lehtien loputonta kohkaamista asiasta, mikä olisi taas ensi vuonna jatkunut kun viisut olisi järjestetty täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa. Pahuus, pirunpalvonta ja pimeys vaan lisääntyy maapallolla.
Vierailija kirjoitti:
Lordi oli parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ota sitä pahuutena ta pirunpalvontana vaan ihan angstina. Toiset vaan purkaa sitä noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ota sitä pahuutena ta pirunpalvontana vaan ihan angstina. Toiset vaan purkaa sitä noin.
Mun mielestä aika teennäinen tapa purkaa angstiaan. Ei pysty tekeen asialle mitään siis, ja väheneekö se tuolleen purkamalla mitään, en usko.
Pikemminkin niin että toi angstaaminen on itse aiheutettua koska se on hienoa.
Mulla tulee oikeasti niin kova myötähäpeä siitä että minkälaista musiikkia jengi pitää nykyään hyvänä. 80-90 luvulla tehtiin valtavasti hyvää musiikkia. Siis ihan mainstream musiikki oli hyvin tasokasta ja ihmiset oikeasti lahjakkaita laulajia ja muusikoita.
Olisi pitänyt laittaa joku tiedostava biisi, joka ottaa kantaa vaikka transihmisten oikeuksiin.
Oliko siihen biisin karmivaan huutoon kiteytetty kaikki holokaustin, Ugandan ja muiden vekkuleiden pahuuden aiheuttama tuska...?
Euroviisut eivät kiinnosta kaikkia.
Tavallaan on oman piirinsä juttu ja äänestäjänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee oikeasti niin kova myötähäpeä siitä että minkälaista musiikkia jengi pitää nykyään hyvänä. 80-90 luvulla tehtiin valtavasti hyvää musiikkia. Siis ihan mainstream musiikki oli hyvin tasokasta ja ihmiset oikeasti lahjakkaita laulajia ja muusikoita.
OK boomer
Kerro vielä miten haluat kasettiaikaan takaisin ja internet on paholaisen tuotoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK boomer
Kerro vielä miten haluat kasettiaikaan takaisin ja internet on paholaisen tuotoksia.
Olen syntynyt 90 luvulla... Sama muuten pätee elokuviin. Mulla oli eka tietokone 5v ja 8v netti.
Oli huono, mutta surkeita oli nekin muiden maiden viisut, joita jouduin hetken kuuntelemaan. Kuka ihme noita jaksaa edes kuunnella? Sinne voisi laittaa vaikka Lempäälän kunnalliskertomuksesta pätkän google translaten kautta "englanniksi" käännettynä ja veisata sen kahden soinnun syntikkataustalla. Laulun valmistus kestäisi 20 sekuntia ja olisi parempi kuin yleinen taso tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä aika teennäinen tapa purkaa angstiaan. Ei pysty tekeen asialle mitään siis, ja väheneekö se tuolleen purkamalla mitään, en usko.
Pikemminkin niin että toi angstaaminen on itse aiheutettua koska se on hienoa.
Äläs nyt ole ylemmyydentuntoinen. Kautta aikain teinit ovat purkaneet angstejaan tällä tavalla. Ja aikuiset ryyppää tai halveksii muita ihmisiä. Eivät ole sen kypsempiä tapoja purkaa angstejaan.
Mitä itse blind channelin esitykseen tuli, niin minusta ei angstifiilis tullut läpi ollenkaan. He eivät tunnu angstisilta, vaan show-ihmisiltä.
Kuka helvetti jaksaa euroviisuja? Ne samat biisit jollotetaan kymmenen kertaan ja sitten jännitetään, että muuttuukohan ihmisten mielipiteet kierroksesta toiseen. Ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin tätä kukkahattutätien logiikkaa... Etkö todellakaan ymmärrä, että heidän kappaleensa "pahuus" on vain esitystä. Niin kuin kauhuelokuvissa näyttelijät esittävät pahaa. Näe se ihan yhtä hyvä ihminen kuin sinä sieltä roolin takaa. Älä sinä tuomitse taas turhasta.
Okei. Kiitos kun kerroit!