Muut ystävät toivat tupareihin hienon, ostetun kortin, yksi ystävä itse väsäämänsä pahvilätyskän
Katselin korttien hintoja ja sieltä hienommasta päästä maksoivat 4-8€, eli ei mielestäni mikään maailman isoin rahan meno. Tämä ystävä osaa kyllä piirtää ja kortissa oli muotokuva kissastani. Silti harmittaa ettei voinut yhtään rahaa käyttää. Kun en edes pyytänyt mitään lahjoja.
Kommentit (8)
Ketä muuta kauhistuttaa se mahdollisuus, ettei aloittaja trollaakaan. Toisaalta, mua kauhistuttaa myös se mahdollisuus, että jonkun mielestä on kiva keksiä tällaisia tarinoita. Mikä siinä viehättää? Jos itse harrastat vastaavaa, jaa toki kokemusmaailmaasi!
Ääh...anna olla. Kyllä me ollaan sua fiksumpia ja huomataan, mitä sä yrität😄
nuohan menee joka tapauksessa roskiin, joten mitä väliä.
Eli siis hän taiteili varastetuilla väreillä varastetulle paperille, tai jostain ilmaiseksi saaduille...?
Entä jos joku varastikin kaupan kortin, tai käytti ilmaiseksi saamaansa?
Varmista nää eka, että tiedät paheksua eniten sitä joka käytti rahaa suhteessa vähiten (oletan, että tiedän tulot tms tietenkin).
Tarinasi olisi paljon kiinnostavampi, jos olisit maininnut omatekoisen kortin olevan jotain 5-vuotiaan tasoa, tai jopa kaverin päiväkoti-ikäisen lapsen tekele.
Olisit nyt edes kirjoittanut, että toi sinulle pohjaan palaneen kasarin lahjaksi, kun muut toivat huippukokkien suosittelemia kattiloita.
Itse arvostaisin enemmän tota itse tehtyä korttia. Siinä on käytetty aikaa ja mietitty kortin saajaa.
(Ap tarinassa itse tehdyssä kortissa oli hänen kissansa muotokuva piirrettynä ja ap sanoi että piirtäjä on hyvä...)
Itse tehty kortti on persoonallinen ja ei taatusti tule kahta samanlaista korttia.
Kortti materiaalit on todella kalliita ap:n 4-8€:lla ei saa juuri mitään.
1/5. Yritä nyt edes.