Jos sinulla olisi nyt tilillä käytettävissä 2000 euroa!
Niin kävisitkö päivittäin pizzeriassa tai noutaisit kotiin pizzan?(yksi lätty noin 7-10 euroa)
Kommentit (26)
On ja en käy. Taidan kyllä syödä tuota kalliimmin ja paremmin.
En tiedä, kun ei oikeastaan koskaan tilillä ole ollut noin vähän rahaa.
Tilaisin samantien uudet silmälasit. Ja päivittäisin pakastimen uudempaan. Mutta ei, pitää vielä säästää ainakin puoli vuotta niihin silmälaseihin, sitten toinen vuosi siihen pakastimeen... Pieni eläke muttei niin pieni että toimeentulotuki tulisi avuksi, hyvin on Kela säätänyt tuen määrän.
On käytettävissä ja en käy. Teen itse joka viikko pitsaa. Yli vuoteen en ole syönyt ulkona tai hakenut noutoruokaa. En yleensä edes käy kaupoissa. Tilaan ruuat noutopisteeseen. Välttelen koronaa. Jos kakki kynnelle kykenevät olisivat tehneet samoin, olisi korona Suomesta tukahdutettu! Ja olisi jäänyt rahaakin säästöön!
En. Tekisin itse ja senkin parin viikon välein.
Jos olis noin vähän rahaa, niin en kävisi.
En ehtisi miettimään pizzoja, kun pitäisi äkkiä ruveta selvittämään kuka prkl mun rahat on vieny, kun jäljellä on enää kahden viikon budjetti!
Ap on joku pikavippailija ja tottunut nollasaldoon.
Antaisin rahat köyhille ja h ä d ä n alaisille pa ko lai sille.
Mulla on tilillä 30000e ja osakkeissa 60000e, en silti syö pizzaa. Muuta noutoruokaa kyllä noin kerran viikossa
Huomaatteko, että he joilla on rahaa, eivät käytä sitä hinta-laatu suhteeltaan kalliisiin noutopitsoihin? Itse tekee paremman pitsan! Heillä on myös varaa syödä joskus ulkona vaikka kalliimminkin, mutta korona voi olla syy, että eivät tee sitäkään? He osaavat säästää, säilyttää malttinsa ja enimmät rahansa ja sitten juhlia sopivasti.
En. Maksaisin pois 2000 euron luottokorttivelkani.
No en 😅 En vaikka siellä olisi vaan 1000€.
Kokkelia, talkkia, vaaka, prepaid sekä minigrippejä.
Vierailija kirjoitti:
On käytettävissä ja en käy. Teen itse joka viikko pitsaa. Yli vuoteen en ole syönyt ulkona tai hakenut noutoruokaa. En yleensä edes käy kaupoissa. Tilaan ruuat noutopisteeseen. Välttelen koronaa. Jos kakki kynnelle kykenevät olisivat tehneet samoin, olisi korona Suomesta tukahdutettu! Ja olisi jäänyt rahaakin säästöön!
Kaikilla "kynnelle kykenevillä" ei ole varaa maksaa siitä, että joku kerää ostokset valmiiksi tai ainakin se raha olisi poissa muista harrasteista.
Vierailija kirjoitti:
Korjaan: Ensimmäisillä viidellä kierroksella wtc-kukintoa sans talkki, ja 4000e kotiuttamisen jälkeen siirtymä tuohon jokajannun juhlajauhoon con talkki.
Pätäkkät kiertoon esim käteiskaupalla toimivan toiminimen kautta. Valtiolle siis verotuloja.
Onneks ei kuitenkaan ns. tartte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan: Ensimmäisillä viidellä kierroksella wtc-kukintoa sans talkki, ja 4000e kotiuttamisen jälkeen siirtymä tuohon jokajannun juhlajauhoon con talkki.
Pätäkkät kiertoon esim käteiskaupalla toimivan toiminimen kautta. Valtiolle siis verotuloja.
Onneks ei kuitenkaan ns. tartte.
Alapeukuttajalle: terveiset ihanaan arkeesi. On varmasti mieltäylentävää toimia myyntiosaston jonin & janin hyttipoikana. Vaimolle myös kiitokset viimeisestä.
Mä ostaisin erään S&W Performance Centerin revolverin. On siinä hitto nätti laite.
Käyttötilillä nyt 18200€. Enkä syö pizzoja. Ostan punatarra ruokaa.
Lohipastaaa ja valkoviiiniä.