Voi hyvä ihme näitä Ylen Radio Suomen aamun miesjuontajia,
minä minä minä, mun mökkireissut, mun jalkapallofanitus, kun minä nuorena tein sitä ja tätä ja nyt juuri, milloinkas on sun kesäloma kysyvät toisiltaan???? Eikä koske vain tätä aamua.
Olisi ihan kiva veron vastineeksi kuulla toimittajien tekemää ohjelmaa, nyt jää musiikin ja uutisten väliseksi pakkotäyttöjuonnoksi. Aiheita kyllä riittäisi.
Mari Sarolahti ei sorru tähän, mutta eikö noille miehille ole kerrottu, että toimittaja ei puhu pääasiassa itsestään? Tämän vuoksi ovat mielestäni juontajia, eivät toimittajia.
Anteeksi ulostulo, Tiina von Martens ja kumppanit takaisin Mari Sarolahden kavereiksi!
Kommentit (4)
Samaa voi sanoa Radio Novalla, missä on Aki Linnanahde ja Minna Kuukka. Linnanahde pilaa hyvän ohjelman MINÄ MINÄ MINÄ, ihan itseänsä täynnä. MInna on asiallinen ja hyvä juontaja, joka joutuu myötäilemään Akia.
Ylipäätään toimittajat hölisevät omista asioistaan ihan liikaa. Toimittajan ongelmat ei kiinnosta ketään. Pysyisivät asiassa.
Nyt kymmeneltä vaihtui onneksi vetäjä ja aihekin 😊.
No niin, nyt päästiin jo juontajien grillaamisen, tärkeä tieto todellakin meille kuulijoille 😳!!