Miksi mies seurailee naista? Kun nainen pistänyt jutun poikki.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Koska MT-ongelma.
Mikä mt-häiriö voisi olla kyseessä?
On sanonut että kyllä minua oikeasti kiinnostaa, vaikka olen kertonut että ei kiinnosta. En ole uskaltanut tavata ja sanoa kasvotusten koska käy helposti käsiksi. Puhelimessa kertonut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan tyypillistä pakkomielteiselle ihmiselle.
Mikä häiriö aiheuttaa pakkomiellettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sen tarvi olla mikään häiriö. Joillekin tulee vain helpommin asiat pakkomielteeksi kuin toisille. Ei sellainen vainoaminen ja seurailu ole tietenkään normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos on fyysisesti väkivaltainen ja tuo pakkomielle stalkata?
Lähestymiskielto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tourette, Asperger, narsismi.
"Miksi mies seurailee naista? Kun nainen pistänyt jutun poikki." Vastaus kysymykseen on: juuri siksi koska nainen on pistänyt jutun poikki. Huono itsetunto ei kestä että nainen jättää, hänenhän se pitäisi tehdä. Tämä on vaarallinen ihmislaji, arvaamaton ja impulsiivinen. Kostaja. Ei myöskään mikään ruudinkeksijä koska ei ymmärrä että juttu on ohi.
Miksi kysyt samaa asiaa täällä päivittäin? Onko sinulla pakkomielle tätä aihetta kohtaan?
Laitoin myös jutun poikki ja estin facessa. Viikon päästä tuli joku mielenhäiriö ja poistin eston, mutten voinut laittaa sitä takaisin kun piti odottaa 2 päivää. Tuossa välissä exä olikin ehtinyt estää minut, eli varmaan joka päivä oli kokeillut etsiä minua facesta ja nyt kosti kun tuli rako.
Missä seurailee?